9 Συμβουλές για την Ανάπτυξη ενός Eshop

9 Συμβουλές για την Ανάπτυξη ενός Eshop

Οι συμβουλές που θα σας δώσουμε σε αυτό το άρθρο θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμες. Για εκείνους τους επιχειρηματίες που πρόκειται να ξεκινήσουν μια επιχείρηση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και να ανοίξουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, μια επιτυχημένη εκκίνηση δεν είναι αρκετή. Πρέπει επίσης να διατηρήσετε το ρυθμό ανάπτυξης, να συγκεντρώσετε τις προσπάθειές σας προς τη σωστή κατεύθυνση. Όμως πρώτα, τι πρέπει να αναζητήσετε; Θα το συζητήσουμε περαιτέρω.

  1. Ελαχιστοποιήστε τις επενδύσεις.

Κατά τη διαδικασία εκκίνησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, θα αντιμετωπίσετε πολλούς πειρασμούς όσον αφορά τη διαχείριση ενός προσιτού προϋπολογισμού. Για παράδειγμα, για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο από την αρχή, να παραγγείλετε ένα μοναδικό σχέδιο από έναν αναγνωρισμένο σχεδιαστή, να αγοράσετε μια πλήρη αποθήκη εμπορευμάτων, να μισθώσετε ολόκληρο το προσωπικό, κλπ. Ωστόσο, πρέπει να ξεκινήσετε με μικρές επενδύσεις στο τεχνικό μέρος και την υποδομή και να στείλετε τον κύριο προϋπολογισμό για τη διαφήμιση και την προώθηση. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να πάρετε γρήγορα τις πρώτες πωλήσεις σας και να φτάσετε στο σημείο ανανέωσης, το οποίο θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε ταχύτερα και να επεκτείνετε τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού καταστήματος στο μέλλον για την επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων.

  1. Βελτιωθείτε κατά τη διαδικασία ανάπτυξης σας.

Οι συνεχείς αναλύσεις στη διαδικασία ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι πλεονεκτήματα μπορείτε να προσφέρετε στους πιθανούς πελάτες σας και τι τους ενθαρρύνει να ολοκληρώσουν μια παραγγελία. Για το σκοπό αυτό, είναι απαραίτητο όχι μόνο να έχουμε καλή κατανόηση των παραγόμενων αναφορών, αλλά και να ξέρετε να διαβάζετε καλά τις αναλύσεις και τα κρυφά σημεία τους. Φυσικά, δεν είναι απαραίτητο να το κάνετε μόνοι σας, επειδή μπορείτε να μεταβιβάσετε αυτή τη δουλεία σε ειδικούς. Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόζετε την τακτική και τη στρατηγική της δουλειάς, βελτιώνοντας τα τεχνικά και επιχειρησιακά στοιχεία και να ασχοληθείτε με τα δυνατά σημεία της επιχείρησής σας. Επιπλέον, κατανοείτε πιο εύκολα την οπτική του πελάτη προς εσάς από τους πλησιέστερους ανταγωνιστές.

Αυτό ισχύει σε σχέση με την τεχνική συνιστώσα των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είναι πολύ πιο βολικό να προσθέσετε νέες λειτουργίες στη διαδικασία ανάπτυξης, παρέχοντας στους χρήστες τις δυνατότητες που χρειάζονται πραγματικά από την αρχική εκκίνηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με ευρεία λειτουργικότητα, τα περισσότερα από τα οποία δεν θα απαιτηθούν. Πρέπει να προστεθούν πρόσθετα χαρακτηριστικά, εάν είναι αναγκαίο, δεδομένου ότι ελλείψει κατάλληλων αναλυτικών δεδομένων δεν είναι γνωστό τι ακριβώς χρειάζεται να βελτιωθεί.

  1. Επικοινωνήστε με έναν ειδικό.

Για την επιτυχία, πρέπει να έχετε όχι μόνο συγκεκριμένες γνώσεις αλλά και εκτεταμένη εμπειρία. Καθώς σε πολλές περιπτώσεις χρειάζεται μια μεμονωμένη προσέγγιση, την οποία θα έχει μόνο έμπειρος ειδικός στον τομέα αυτό, θα είναι σε θέση να εργαστεί για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος αντί να κάνετε πειράματα σε αυτό.

  1. Ξεχωρίστε από τους υπόλοιπους.

Ποιος χρειάζεται το εκκατομυριοστό ηλεκτρονικό μαγαζί στο internet? Γιατί αξίζει να αγοράσει κάποιος από εσάς και όχι από ένα γνωστό εμπορικό σήμα που όλοι γνωρίζουν ήδη? Για να πετύχουμε σε ένα περιβάλλον όπου ο ανταγωνισμός μειώνεται σε κλίμακα σχεδόν σε όλες τις θέσεις, είναι απαραίτητο να διαφέρετε από τους ανταγωνιστές όχι μόνο στο σχεδιασμό. Αξίζει να σκεφτείτε άλλες επιλογές για να ξεχωρίσετε – για παράδειγμα, ενδιαφέρουσες προσφορές, πρόγραμμα αφοσίωσης, έκπτωση στο δεύτερο προϊόν στο καλάθι, εκτεταμένη εγγύηση από το κατάστημα κλπ.

  1. Αξιολογήστε τις ευκαιρίες.

Στην αρχή, ακόμη και σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων, είναι καλύτερα να εστιάσετε σε ένα συγκεκριμένο τμήμα προϊόντων, το οποίο θα γίνει ένα είδος ατμομηχανής του ηλεκτρονικού σας καταστήματος όσον αφορά τις πωλήσεις. Αυτό ισχύει και για την προώθηση – ακόμα και αν γνωρίζετε 10 πηγές προσέλκυσης πελατών, αρχίστε να εργάζεστε με δύο ή τρεις, πάρετε μια σταθερή ροή παραγγελιών μέσω αυτών και, στη συνέχεια, προχωρήστε σε συνεργασία με άλλα κανάλια. Διαφορετικά, κατανέμοντας τον προϋπολογισμό και τις προσπάθειες, είναι δυνατόν να ξοδέψετε γρήγορα τους διαθέσιμους πόρους χρόνου και χρήματος και ως εκ τούτου να μην επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κάθε ένα από τα κανάλια του μάρκετινγκ Διαδικτύου διαφέρει ως προς το χρόνο αποπληρωμής – για παράδειγμα, η προώθηση SEO επεκτείνεται χρονικά, αλλά τελικά είναι ένας από τους πιο κερδοφόρους τρόπους προσέλκυσης πελατών. Ωστόσο, η συμφραζόμενη διαφήμιση (PPC) σας επιτρέπει να αποκτήσετε γρήγορα πελάτες, αλλά εάν η εκστρατεία διεξάγεται από ένα άπειρο άτομο, μπορείτε εύκολα να ξοδέψετε τεράστιους προϋπολογισμούς χωρίς να κερδίσετε τίποτα.

  1. Αναπτύξτε την ομάδα.

Η διαφορά μεταξύ ενός αρχάριου και ενός έμπειρου πωλητή όσον αφορά την απόδοση μπορεί να είναι τεράστια. Αυτό ισχύει σε σχέση με άλλους ειδικούς. Αλλά οι επαγγελματίες δεν γεννιούνται, και δεν είναι γεγονός ότι μπορείτε να πληρώσετε αμέσως για τις υπηρεσίες τους. Έτσι, σε αυτό το πλαίσιο, ο ιδιοκτήτης του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει δύο βασικά καθήκοντα – να παρέχει σε όλους τους εργαζόμενους τις απαραίτητες προϋποθέσεις για επαγγελματική ανάπτυξη, καθώς και να δημιουργεί ένα σύστημα αλληλεπίδρασης με τέτοιο τρόπο ώστε κανείς να μην ενοχλεί τους άλλους να εργάζονται και όλοι είναι άνετοι. Για παράδειγμα, ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος που σας επιτρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες του πελάτη και να επιλέξετε καλύτερα τους εργαζόμενους είναι η συμμετοχή του ιδιοκτήτη της επιχείρησης στη διαδικασία πωλήσεων.

  1. Αποφύγετε την εξάρτηση.

Μιλάμε για συγκέντρωση σε ένα πολύ μικρό τμήμα αγαθών και για εξάρτηση από έναν ή δύο βασικούς προμηθευτές. Η αλλαγή των συνθηκών αγοράς από τους ίδιους προμηθευτές ή η πτώση της δημοτικότητας του βασικού προϊόντος σας μπορεί να φέρει ολόκληρη την επιχείρησή σας σε διάλυση. Μειώστε τα ρίσκα όσο το δυνατόν περισσότερο, τουλάχιστον στο στάδιο της ανάπτυξης σας. Αυτό είναι το κλειδί για επιτυχημένη ανάπτυξη και τη συνεχιζόμενη ύπαρξη της επιχείρησης. Όπως δείχνει η ιστορία, ακόμη και τα παγκοσμίως γνωστά εμπορικά σήματα χρεοκόπησαν εξαιτίας της έλλειψης ευελιξίας και αδυναμίας ή απροθυμίας να προσαρμόσουν το σύστημα εργασίας στις πραγματικότητες της μεταβαλλόμενης αγοράς. Τα πιο διάσημα παραδείγματα είναι η Nokia και η Kodak.

  1. Επικοινωνήστε με το κοινό.

Εάν μπορείτε να ρωτήσετε τους πελάτες σας ακριβώς αυτό που χρειάζονται, κάντε το. Διεξάγετε έρευνες, χρησιμοποιήστε ανατροφοδότηση – αυτό θα σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε με δυνητικούς πελάτες και να καταλάβετε τι θέλουν. Ακούστε τους χρήστες σας, και θα είναι πολύ πιο εύκολο για σας να καταλάβετε πώς και πού να προχωρήσετε. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν εργαλεία όπως σελίδα ερωτήσεων και απαντήσεων, περιοδική αποστολή σε βάση δεδομένων πελατών με έρευνες σχετικά με την ποιότητα και τις δυνατότητες βελτίωσης της υπηρεσίας, ένα ειδικό έντυπο για την αποστολή ευχών κ.λπ. Οι αγοραστές είναι πάντα πιστοί σε μια επιχείρηση που δεν φοβάται την εποικοδομητική κριτική και είναι ανοιχτή στην επικοινωνία με το κοινό.

  1. Αναλύστε τα πάντα.

Αν η κυκλοφορία αυξάνεται και οι πωλήσεις είναι σταθερές, είναι πολύ νωρίς για να χαλαρώσετε. Πρώτον, μπορείτε πάντα να βελτιώσετε την απόδοση από την άποψη του κέρδους, ακόμη και με το ίδιο επίπεδο παρουσίας. Για το σκοπό αυτό, είναι απαραίτητο να συλλέγονται και να αναλύονται δεδομένα σχετικά με συναλλαγές, εγκαταλελειμμένα καλάθια, να αναζητούνται τρόποι αύξησης της μετατροπής (αριθμός αγοραστών σε σχέση με τη συνολική κίνηση). Δεύτερον, να θυμάστε ότι οι ανταγωνιστές δεν κοιμούνται. Υπάρχουν μόνο δέκα θέσεις στη μηχανή αναζήτησης μηχανών αναζήτησης και αρκεί να σταματήσετε να εργάζεστε στην περιοχή για ένα ή δύο μήνες, έτσι ώστε ο ιστότοπος του ανταγωνιστή σας να πάρει τη θέση σας. Ακόμη και μετά από μια επιτυχημένη εκτόξευση και μια σταθερή ροή πωλήσεων, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να αναπτύσσει και να αυξάνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς του. Διαφορετικά, οι ανταγωνιστές σας θα το κάνουν. Επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την ηλεκτρονική σας επιχείρηση.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μια σοβαρή επιχείρηση που απαιτεί μια κατάλληλη, σαφή και συνεπή προσέγγιση. Αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι μετά από λίγους μήνες σκληρής δουλειάς, οι προσπάθειές σας θα ανταμειφθούν με τη μορφή σταθερών πωλήσεων και ικανοποιημένων πελατών.

 

Αν σας άρεσε το άρθρο παρακαλούμε κάντε Like στο Facebook ή κοινοποιήστε το.

Η ομάδα της SmartStart είναι πάντα πρόθυμη να σας βοηθήσει.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με *

Eγγραφη στο blog