Διαφήμιση banner – Συμβουλές για αρχάριους
Σήμερα θα μιλήσουμε για τα διαφημιστικά μπάνερ που βάζουμε σε διάφορες ιστοσελίδες για την προβολή της επιχείρησης.
Μεταξύ της αφθονίας των διαφημίσεων στο Διαδίκτυο, η διαφήμιση banner είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και διαδεδομένες. Μπορείτε να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης banner από την πλατφόρμα διαφήμισης όπου τοποθετείται το banner και, φυσικά, από το ίδιο το διαφημιστικό banner.
Εάν ακολουθείτε ορισμένες συμβουλές για την επιλογή μιας διαφημιστικής πλατφόρμας και τη δημιουργία διαφημιστικών banner, μπορείτε να επιτύχετε το μέγιστο αποτέλεσμα και όφελος της διαφήμισης. Διαφορετικά, υπάρχει κίνδυνος σπατάλης ολόκληρου του προϋπολογισμού. Ναι, βασικά η διαφήμιση banner χρησιμεύει για την εικόνα και την αναγνώριση, παρά για πολλή κίνηση.
Δημιουργία διαφημιστικού banner
Για να δημοσιεύσετε κάτι, χρειάζεστε ένα διαφημιστικό banner :), η μισή επιτυχία της διαφήμισης καθορίζεται από το banner. Πρέπει να πω αμέσως ότι εάν εσείς οι ίδιοι δεν έχετε εμπειρία στη δημιουργία μπάνερ, θα ήταν καλύτερα να αναθέσετε αυτό το θέμα σε επαγγελματίες του τομέα. Αυτους τους καλλιτέχνες (μακετίστες) μπορείτε να τους βρείτε σε φόρουμ, μέσα από πλατφόρμα ελεύθερων επαγγελματιών (freelancer) ή απευθυνθείτε σε μας και η εταιρεία μας στην οποία υπάρχουν δυο μακετίστες που είναι πραγματικά επαγγελματίες στο είδος τους, θα σας φτιάξουμε το τέλειο μπάνερ.
Σκοπός banner
Αποφασίστε ποιο αποτέλεσμα πρέπει να επιτύχετε με τη διαφήμιση banner, απλώς αυξήστε την παρουσία ή προσελκύστε το κοινό-στόχο, μπορείτε να ανακοινώσετε μια προσφορά, να βρείτε αγοραστές κ.λπ. υπάρχουν πολλές επιλογές. Όταν υπάρχει μια σαφής εργασία, είναι σαφές ποιο banner πρέπει να φτιάξετε.
Πρόσκληση σε δράση
Το banner πρέπει να προκαλέσει κάποια ενέργεια, είναι δύσκολο να πιστέψουμε τις φράσεις «Κάντε κλικ εδώ», «είσοδος», «επίσκεψη», «μετάβαση στον ιστότοπο» κ.λπ. Είναι απαραίτητο να ενδιαφέρει τον επισκέπτη. Φράσεις “Θέλετε να νικήσετε τους ανταγωνιστές σας;” Ξεκινήστε τώρα! “,” Εγγραφείτε και λάβετε το μπόνους σας “εξακολουθούν να δίνουν θετικό αποτέλεσμα και αυξάνουν την δυνατότητα κλικ του banner.
Κινούμενα banner
Ένα banner χωρίς κινούμενα σχέδια μοιάζει με μια απλή εικόνα, το κινούμενο σχέδιο προσελκύει περισσότερη προσοχή και σας επιτρέπει να μεταφέρετε περισσότερες πληροφορίες. Η κινούμενη εικόνα δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλη και επιθετική, γιατι ενοχλεί τους χρήστες. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε στοιχεία παιχνιδιού και φλας.
Στυλ banner
Χρησιμοποιήστε το λογότυπο στο banner, τη διεύθυνση του ιστότοπου που προωθείται, έτσι ώστε το banner να είναι στο στυλ του ιστότοπου στον οποίο οδηγεί, αυτό θα αυξήσει την αναγνώριση.
Βάρος banner
Αξίζει να ληφθεί υπόψη ο όγκος του banner, ώστε να φορτώνεται πιο γρήγορα. Η χρήση μεγάλου αριθμού κινούμενων εικόνων και εφέ έχει επίσης αρνητική όψη, εάν το banner ζυγίζει πολύ, μπορεί να μην έχει χρόνο φόρτωσης ή να απορριφθεί λόγω της φόρτωσης.
Τυπικά μεγέθη banner
Οι κανόνες των μεγεθών banner έχουν ήδη διαμορφωθεί, δεν χρειάζεται να επινοείτε νέες μορφές, εδώ είναι τα πρότυπα:
- 300 x 250 Ορθογώνιο μεσαίου μεγέθους
- 250 x 250 Αναδυόμενο τετράγωνο
- 240 x 400 κάθετο ορθογώνιο.
- 336 x 280 μεγάλο ορθογώνιο.
- 180 x 150 Ορθογώνιο
- 468 x 60 μακρύ banner
- 234 x 60 μισό μακρύ banner.
- 88 x 31 μικρο λωρίδα.
- 120 x 90 Κουμπί 1
- 120 x 60 Κουμπί 2
- 120 x 240 κάθετο banner.
- 125 x 125 Τετραγωνικό κουμπί
- 728 x 90 Βάση
- 160 x 600 Πλατύς ουρανοξύστης
- 120 x 600 Ουρανοξύστης
- 300 x 600 Διαφήμιση μισής σελίδας
Σαφής και περιεκτική διατύπωση
Το κείμενο που εμφανίζεται στο banner, σκεφτείτε περιεκτικό και συνοπτικό, πρέπει να έχετε χρόνο για να μεταφέρετε όλες τις πληροφορίες στα πρώτα δευτερόλεπτα της προβολής, διαφορετικά το banner θα αγνοηθεί από τον χρήστη.
Όλες αυτές οι συμβουλές θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των banner. Το επόμενο στάδιο είναι η αναζήτηση ιστότοπων όπου θα τοποθετηθούν πανό.
Πού να τοποθετήσετε το διαφημιστικό banner
Μπορείτε να βρείτε ανάμεσα σε ανταγωνιστικούς και δημοφιλείς ιστότοπους πάνω στο αντικείμενό σας.
Επιλογή και αξιολόγηση
Μετά την αναζήτηση, μένει να επιλέξετε πλατφόρμες διαφήμισης, για να το κάνετε αυτό πρέπει να τα αξιολογήσετε σύμφωνα με απλές παραμέτρους: θέματα, επισκεψιμότητα, δραστηριότητα κοινού, θέση banner.
Θέμα. Είναι σαφές ότι το θέμα του ιστότοπου πρέπει να βρίσκεται κοντά στον ιστότοπο που προωθείται, επειδή απαιτεί ένα κοινό-στόχο που μπορεί να παραμείνει και να γίνει μόνιμο. Επομένως, όσο πιο κοντά το θέμα τόσο το καλύτερο.
Επισκεψιμότητα. Η τιμή ενός banner καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την κίνηση, ο αριθμός των χρηστών που λαμβάνεται εξαρτάται από την κίνηση προς τον ιστότοπο όπου τοποθετείται το banner, αν και είναι επίσης αδύνατο να πούμε ότι η σχέση είναι άμεση.
Θέση banner. Κατά την τοποθέτηση ενός banner, είναι σημαντικό για εμάς να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη προσοχή, επομένως, κατά την επιλογή ενός μέρους banner, είναι καλύτερο να επιλέξουμε ένα μέρος, δηλαδή, το banner θα βρίσκεται σε όλες τις σελίδες ή πιο κοντά στο περιεχόμενο.
CTR. Αυτός είναι ένας δείκτης των κλικ, η αναλογία του αριθμού των κλικ προς τον αριθμό των εμφανίσεων, για παράδειγμα, εάν ένα άτομο έκανε κλικ σε ένα banner με 100 εμφανίσεις, τότε το CTR θα είναι 1%. Αυτός ο δείκτης σχετίζεται με πολλούς παράγοντες της πλατφόρμας διαφήμισης και του ίδιου του banner.
Σημείωση:
Αν πληρείται όλα τα παραπάνω μη περιμένετε πως μόνο από ένα μπάνερ σε μια ιστοσελίδα θα ανέβουν οι πωλήσεις σας κατακόρυφα. Ο αναγνώστης θα πρέπει να βλέπει το μπανερ σας σε παραπάνω από ένα μέρος (site) για να αποθηκευτεί στο μυαλό του αναγνώστη, είναι η λεγόμενη αναγνωσιμότητα που είπαμε πιο πάνω.. Θα πρέπει να έχετε μπάνερ σε τουλάχιστον 2-3 διαφορετικά μέρη είτε αυτά είναι ιστότοποι είτε διαφημιστικές καμπάνιες που τρέχουν ταυτόχρονα με τα μπανερ που ήδη έχετε σε κάποιες ιστοσελίδες.
Ακολουθήστε μας στο Instagram