Γιατί δεν Εμφανίζονται οι Διαφημίσεις μου??
Γιατί η Google ενδέχεται να μην εμφανίζει διαφημίσεις στην αναζήτηση
Εάν δουλεύετε με τις Διαφημίσεις Google Ads, έχετε ακούσει επανειλημμένα παρόμοιες ερωτήσεις από τους πελάτες σας ή τις ρωτήσατε:
– Γιατί δεν βλέπω τις διαφημίσεις μου στην αναζήτηση Google;
– Γιατί δεν υπάρχουν διαφημίσεις στην αναζήτηση καυτών ερωτημάτων;
– Γιατί έχω δει διαφημίσεις χθες, αλλά σήμερα δεν βλέπω;
– Γιατί δεν εμφανίζεται η διαφήμιση, αν ο προϋπολογισμός εξακολουθεί να υπάρχει;
– Γιατί στις αναλύσεις λέει πως τις δείχνει τις διαφημίσεις, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει στην αναζήτηση αναζήτηση;
Ας δούμε μερικούς προφανείς και μη προφανείς λόγους που ίσως δεν γνωρίζετε.
- Η Google είναι πρωτίστως μια μηχανή αναζήτησης και όχι πηγή εισοδήματος από το περιεχόμενο, οπότε δεν ενδιαφέρεται μόνο για την ευτυχία του διαφημιζόμενου, αλλά και για την ευτυχία των χρηστών εξίσου. Και αν οι σελίδες στην οργανική αναζήτηση είναι πιο σχετικές με τα ερωτήματα αναζήτησης και οι παράγοντες συμπεριφοράς αυτών των σελίδων είναι καλύτεροι, η Google δεν θα εμφανίσει καθόλου τις πληρωμένες διαφημίσεις.
- Το ιστορικό συμπεριφοράς ενός συγκεκριμένου χρήστη σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα περιήγησης. Εάν η Google θυμάται (και να είστε σίγουροι πως θυμάται) ότι δεν κάνετε κλικ στις πληρωμένες πληρωμές καθόλου και δεν καθαρίζετε την προσωρινή μνήμη και τα cookies του προγράμματος περιήγησης, είναι πολύ πιθανό να σταματήσει να σας εμφανίζει περισσότερα από δύο ή τρία στοιχεία πληρωμένων διαφημίσεων ( γιατί δεν έχει νόημα να δείχνει διαφημίσεις σε κάποιον που δεν τις κλικάρει).
- Εάν κάνετε αναζήτηση περισσότερες από τρεις ή τέσσερις φορές σε μια σειρά από μια θέση σε μια συνεδρία (δηλαδή, χωρίς να κλείσετε το πρόγραμμα περιήγησης), για να ελέγξετε τη διαφήμισή σας και τις ανταγωνιστικές θέσεις διαφημίσεων, έτσι για να ελέγξετε την διαφήμιση, τότε η Google βλέπει ότι είναι επίσης ανώφελο να σας εμφανίζονται διαφημίσεις. Περίπου στην Τρίτη αναζήτηση σταματάτε τις θέσεις πληρωμένων διαφημίσεων. Και δεν μπορείτε να τα δείτε για αρκετές ώρες έως ότου η κρυφή μνήμη διαγραφεί ή ανοίξει η λειτουργία ανώνυμης περιήγησης.
- Η Google δοκιμάζει συνεχώς τις εμφανίσεις της, τόσο τις οργανικές όσο και τις πληρωμένες. Και με τη λέξη “δοκιμές” δεν εννοώ την εξωτερική τροποποίηση της πληρωμένης και οργανικής παραγωγής, αλλά τη συνεχή και ατελείωτη δοκιμή του αναλογικού πλαισίου / οργανισμού, δηλ. Τον αριθμό των διαφημιστικών θέσεων που εμφανίζονται, μέχρι την πλήρη απουσία τους.
- Η Google δοκιμάζει συνεχώς και ατελείωτα τους τύπους εμφάνισης. Εάν η ερώτηση αφορά αιτήσεις πώλησης ζεστού νερού, τότε:
– με και χωρίς τον χάρτη της Google.
– Με κάρτα από την Google “Η επιχείρησή μου” και χωρίς αυτήν.
– Με και χωρίς προϊόντα GMC.
– με την παρουσία ενός πληρωμένου θέματος και χωρίς αυτό (άνω και κάτω).
– με τον αριθμό των πληρωμένων θέσεων (άνω και κάτω).
- Η Google γνωρίζει τα μέσα μεγέθη διαφημίσεων για την αγορά σε κάθε συγκεκριμένη περιοχή. Και αν δει ότι το προβλεπόμενο CTR των διαφημίσεων είναι χαμηλό ή ο δείκτης ποιότητας των φράσεων είναι χαμηλός ή οι τιμές είναι χαμηλές, τότε η Google μπορεί απλά να μην εμφανίσει τις διαφημίσεις.
- Αν υπάρχει ημερήσιο ή μηνιαίο όριο προϋπολογισμού ή δημογραφικά ή άλλα τμήματα ή χρησιμοποιείται αυτόματη στρατηγική στην οποία εσείς ως διαφημιζόμενος δεν ελέγχετε πρακτικά τίποτα εκτός από τον έλεγχο του CPA-στόχου ή υπάρχουν περιορισμοί από το GEO ή από το χρόνο, ή αλλιώς από ένα ολόκληρο σύνολο “ή” παραγόντων, η Google ρυθμίζει την απουσία διαφημίσεων από έναν λογαριασμό μέχρι την πλήρη απουσία μιας πληρωμένης εμφάνισης.
Υπάρχουν ακόμα πολλοί παράγοντες, γιατί η Google δεν μπορεί να εμφανίσει ούτε τις διαφημίσεις σας ούτε ολόκληρο το θέμα της διαφήμισης στο σύνολό της.
Εξηγήστε το στους πελάτες σας εάν σας ξανά κάνουν την ερώτηση “Γιατί δεν εμφανίζονται οι διαφημίσεις μου”;
Επικοινωνήστε μαζί μας ΕΔΩ
Αν σας άρεσε το άρθρο, Παρακαλούμε κοινοποιήστε το