Πώς να Δημιουργήσετε μια Καμπάνια AdWords??
Πώς να δημιουργήσετε μια καμπάνια AdWords: οδηγίες βήμα προς βήμα.
Το πρώτο ερώτημα που τίθεται για όσους ενδιαφέρονται για το AdWords είναι ο τρόπος χρήσης αυτής της υπηρεσίας; Το Google AdWords είναι ένα πολύ απλό σύστημα και συνήθως δεν διαρκεί περισσότερα από 30 λεπτά για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση. Η όλη διαδικασία αποτελείται από 9 βήματα.
Βήμα 1. Εγγραφή
Πρώτα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο AdWords – εάν χρησιμοποιείτε ήδη άλλες υπηρεσίες Google, μπορείτε να συνδέσετε το λογαριασμό σας με ένα έγκυρο προφίλ, εάν όχι, να το καταχωρίσετε σε οποιαδήποτε άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Βήμα 2. Επιλογή ακροατηρίου
Μετά την εγγραφή, πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο – να επιλέξετε την τοποθεσία, την ηλικία και το φύλο των πιθανών πελατών. Προφανώς, τα χαρακτηριστικά ενός καταστήματος ομορφιάς και των πολεμικών τεχνών, το ακροατήριο θα είναι πολύ διαφορετικό, οπότε το δεύτερο βήμα είναι ένα από τα πιο σημαντικά.
Βήμα 3. Προϋπολογισμός
Εγκαταστήστε μια διαφημιστική εκστρατεία προϋπολογισμού. Και μην ξεχνάτε ότι η διαφήμιση του AdWords είναι μια χρέωση μόνο για τους πελάτες. Το χαμηλότερο όριο του προϋπολογισμού είναι ένα 1€ – πληρώνετε μόνο για τα κλικ που σας έχουν κάνει.
Βήμα 4. Εγκατάσταση πληρωμής ανά κλικ
Σε αυτό το στάδιο απαιτείται να καθορίζεται το κόστος κάθε κλικ. Κατά τη ρύθμιση “Αυτόματη προσφορά” (η επιλογή που συνιστά το Google AdWords), αναφέρεται το μέγιστο κόστος ανά κλικ και το σύστημα AdWords επιλέγει το ελάχιστο αποδεκτό κόστος ανά κλικ για να εμφανίσει τη διαφήμιση στην καλύτερη θέση για κάθε περίπτωση. Στην περίπτωση αυτή, η πραγματική τιμή για τις μεταβάσεις θα είναι συχνά μικρότερη από τη μέγιστη τιμή.
Βήμα 5. Δημιουργία καμπάνιας
Για να διαφημίστείτε με έναν λογαριασμό Google AdWords, πρέπει να δημιουργήσετε τουλάχιστον μία διαφημιστική καμπάνια. Το σύστημα σας επιτρέπει να επιλέξετε τον τύπο της καμπάνιας – καθορίζει πού θα εμφανιστεί η διαφήμιση. Οι επιλογές είναι οι εξής: “Μόνο δίκτυο αναζήτησης” (τοποθέτηση διαφημίσεων στις σελίδες αποτελεσμάτων του δικτύου αναζήτησης Google), “Μόνο δίκτυο εμφάνισης” (αυτό το δίκτυο περιλαμβάνει ιστότοπους με ενότητες διαφημίσεων Google, διάφορες εφαρμογές, YouTube, Gmail και άλλοι πόροι) και “Δίκτυο εμφάνισης και βελτιστοποιημένο δίκτυο εμφάνισης” (και τα δύο). Ο υποτύπος της καμπάνιας καθορίζει τις διαθέσιμες επιλογές και τους τύπους διαφημίσεων.
Βήμα 6. Δημιουργία διαφήμισης
Το πιο δημιουργικό μέρος της όλης διαδικασίας είναι να γράψετε μια διαφήμιση που θα προσελκύσει την προσοχή των δυνητικών πελατών. Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να γράψετε έναν τίτλο (όχι περισσότερο από 25 χαρακτήρες), περιγράψτε συνοπτικά την πρόταση (2 γραμμές, 35 χαρακτήρες το καθένα) και υποδείξτε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας στην οποία ο χρήστης θα κάνει κλικ στη διαφήμιση με βάση τα συμφραζόμενα. Μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο και τον τίτλο οποιαδήποτε στιγμή και απεριόριστες φορές.
Βήμα 7. Επιλέξτε λέξεις-κλειδιά
Τώρα πρέπει να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά που όταν ο χρήστης τις πληκτρολογήσει στη Google, ο θα δει τη διαφήμισή σας. Για να διευκολυνθεί η επιλογή σας, η Google AdWords σας προσφέρει ένα ειδικό εργαλείο λέξεων-κλειδιών. Με αυτό, μπορείτε όχι μόνο να επιλέξετε τις σωστές λέξεις, αλλά επίσης να ελέγξετε τη δημοτικότητά τους, καθώς και να μάθετε το επίπεδο ανταγωνισμού για τις επιλεγμένες λέξεις μεταξύ άλλων διαφημιζόμενων.
Η επιλογή των σωστών λέξεων-κλειδιών είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος της διαφήμισης του AdWords, καθώς εξαρτάται από την αποτελεσματικότητα της εκστρατείας. Για να βρείτε λέξεις που θα “λειτουργούν”, θα πρέπει να σκεφτείτε σαν ένας πελάτης, δηλαδή να φανταστείτε τι θα πληκτρολογούσατε εσείς σε μια μηχανή αναζήτησης. Οι εξαιρετικά εξειδικευμένοι όροι αυξάνουν την κερδοφορία της διαφήμισης, αλλά μειώνουν την ακροαματικότητα του κοινού. Οι γενικές λέξεις-κλειδιά σάς επιτρέπουν να προβάλλετε μια διαφήμιση σε περισσότερα άτομα, αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να εμφανιστούν σε αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για την προσφορά σας.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε την ίδια λέξη-κλειδί πολλές φορές στον ίδιο λογαριασμό, δεδομένου ότι η Google εμφανίζει μόνο μία διαφήμιση από κάθε διαφημιζόμενο για κάθε λέξη-κλειδί.
Βήμα 8. Δημιουργήστε πρόσθετες διαφημίσεις
Για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας, μπορείτε να δημιουργήσετε πολλές διαφημίσεις, από τις οποίες το σύστημα AdWords θα επιλέξει έπειτα τα πιο αποτελεσματικά.
Βήμα 9. Πληρωμή
Στο τελευταίο βήμα της δημιουργίας μιας καμπάνιας AdWords, ο διαφημιζόμενος πρέπει να επιλέξει μια μέθοδο πληρωμής και να εισάγει πληροφορίες πληρωμής. Μπορείτε να πληρώσετε για τη διαφήμισή σας μέσω τραπεζικών εμβασμάτων, πιστωτικών καρτών Visa και MasterCard, καθώς και μέσω του Webmoney και του Yandex Money (οι τελευταίες δύο μέθοδοι πληρωμής είναι διαθέσιμες μόνο στους κατοίκους της Ρωσίας). Μετά την επαλήθευση αυτής από τον συντονιστή, και αν εγκριθεί, γίνεται πληρωμή.
Το κόστος των διαφημίσεων AdWords
Η AdWords σας επιτρέπει να σχεδιάσετε τον προϋπολογισμό διαφήμισης χρησιμοποιώντας διαφορετικές στρατηγικές. Η επιλογή της στρατηγικής εξαρτάται από τις οικονομικές δυνατότητες του διαφημιζόμενου και από τους στόχους της εκστρατείας, οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν. Συχνά αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, αυξάνεται ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο ή ενεργοποιούνται οι πωλήσεις.
Πληρωμή ανά κλικ
Σε αυτήν την περίπτωση, ο διαφημιζόμενος πληρώνει για κάθε κλικ. Αυτό το μοντέλο είναι κατάλληλο για όσους θέλουν να αυξήσουν την κίνηση. Ο ίδιος ο χρήστης ορίζει το μέγιστο ποσό ανά κλικ. Η ελάχιστη προσφορά που διασφαλίζει ότι μια διαφήμιση εμφανίζεται στη σωστή θέση και σε μια συγκεκριμένη μορφή είναι το πραγματικό CPC του AdWords και είναι πάντοτε κάτω από το μέγιστο.
Πληρωμή για την ποσότητα εμφανίσεων.
Αυτό το μοντέλο πληρώνει για χιλιάδες εμφανίσεις διαφημίσεων. Αυτή η μέθοδος βαθμολόγησης είναι κατάλληλη για διαφημιζόμενους που ενδιαφέρονται να προωθήσουν το εμπορικό σήμα. Είναι διαθέσιμη μόνο σε καμπάνιες δικτύου προβολής.
Πληρωμή μετατροπής.
Η μέθοδος είναι για τους προχωρημένους χρήστες του AdWords που χρειάζονται μια μετατροπή, δηλαδή ορισμένες ενέργειες πελατών – την αγορά ή την εγγραφή στον ιστότοπο. Ο διαφημιζόμενος εξακολουθεί να πληρώνει ανά κλικ, αλλά κατά τη χρήση αυτής της στρατηγικής, το AdWords προσαρμόζει αυτόματα τις προσφορές για να αυξήσει τις μετατροπές. Για μια πιο λογική δαπάνη κεφαλαίων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία βελτιστοποίησης κόστους ανά μετατροπή – αυξάνει το ποσοστό για τα κλικ που είναι πιθανότερο να οδηγήσουν στη διεξαγωγή συγκεκριμένης ενέργειας στον ιστότοπο.
Κατά την τοποθέτηση διαφημίσεων στην AdWords, το κλειδί για την επιτυχία δεν είναι το μέγεθος του προϋπολογισμού της καμπάνιας, αλλά η ακριβής κατανόηση των στόχων του. Επομένως, από την αρχή θα πρέπει να καταλάβετε τι θέλετε να λάβετε. Αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την προσφορά σας – για παράδειγμα, κατά τη δημοσίευση π.χ. club ή ένα νέο εστιατόριο, είναι σημαντικό να επιστήσει την προσοχή των ως πολλούς πιθανούς επισκέπτες, και σε αυτή την περίπτωση είναι λογικό να πληρώσει για τον αριθμό των εμφανίσεων. Και για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις, είναι προτιμότερο να επιλέξει ένα τέλος για μετατροπή ή για κλικ.