Πώς να Μειώσετε τις Επιστροφές?!
Πώς να μειώσετε τον αριθμό των επιστροφών
Οι επιστροφές αγαθών είναι η πραγματική αγωνία για τους πωλητές. Εκτός από τα χαμένα κέρδη, η απόδοση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα υψηλό κόστος παράδοσης και εάν το προϊόν έχει καταστραφεί κατά τη διάρκεια της παράδοσης, δεν θα είναι δυνατό να το πωλήσετε ξανά.
Σύμφωνα με την RLA, οι αποδόσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν το 25-40%, στα παραδοσιακά καταστήματα μόνο το 8%. Το ποσοστό των επιστροφών, φυσικά, διαφέρει ανάλογα με την κατηγορία των προϊόντων (τα ρούχα επιστρέφονται συχνότερα) και την εποχή (ο αριθμός των επιστροφών αυξάνεται κατά τη διάρκεια των Χριστουγεννιάτικων διακοπών, για παράδειγμα). Αλλά ακόμα και το 25% των αποδόσεων ακούγεται τρομακτικό, αυτό είναι ένα τέταρτο των τέλειων πωλήσεων!
Σε αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε τους τρόπους μείωσης του αριθμού των επιστροφών:
Σαφείς και λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων
Παρέχετε τις μέγιστες πληροφορίες. Οι περιγραφές σας πρέπει να είναι τόσο λεπτομερείς ώστε οι υποψήφιοι αγοραστές να έχουν την αίσθηση ότι το προϊόν βρίσκεται ακριβώς μπροστά τους. Παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, γράψτε ξεκάθαρα τις διαστάσεις, τα υλικά και άλλες ιδιότητες. Φυσικά, όλα εξαρτώνται από το είδος των αγαθών που πουλάτε. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε ρούχα – προσθέστε ένα διαστασιακό πλέγμα, εάν είναι οικιακές συσκευές – έναν οδηγό για την εφαρμογή τους.
Ποιοτικές Φωτογραφίες
Προσθέστε περισσότερες ποιοτικές εικόνες προϊόντων. Ένας από τους κύριους λόγους για την επιστροφή είναι η διαφορά που έχει το προϊόν από τη φωτογραφία. Κάντε φωτογραφίες καλής ποιότητας, ώστε να μπορούν να διευρυνθούν και να προβληθούν λεπτομερώς. Πειραματιστείτε με το φως και τις προοπτικές. Αλλά μην παρασυρθείτε με την επεξεργασία φωτογραφιών.
Να είστε σε επικοινωνία
Δώστε στους πιθανούς αγοραστές την ευκαιρία να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας και να υποβάλουν ερωτήσεις που τους ενδιαφέρουν. Απαντώντας σε ερωτήσεις πριν από την έγκαιρη λήψη απόφασης αγοράς, θα μειώσετε τον αριθμό των επιστροφών.
Απάντηση στις Συχνές Ερωτήσεις
Κάντε μια λίστα απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με το σύνολο (ή το μεγαλύτερο μέρος) της εμβέλειας σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ξεχωριστή σελίδα στον ιστότοπό σας και να προσθέσετε έναν σύνδεσμο στις περιγραφές των προϊόντων που θα οδηγεί σ αυτήν την σελίδα.
Κριτικές πελατών
Οι κριτικές είναι εξαιρετικά χρήσιμες για τους αγοραστές στο διαδίκτυο, μπορεί να περιέχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν αναφέρονται στην περιγραφή του προϊόντος. Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν κριτικές στον ιστότοπό σας και να ακολουθήσουν τις αξιολογήσεις της αγοράς.
Έλεγχος πριν την αποστολή
Αν στείλετε ένα ελαττωματικό προϊόν ή ένα προϊόν με λάθος χρώμα ή μέγεθος στον αγοραστή, θα λάβετε ένα δυσαρεστημένο πελάτη και την επιστραφείσα παραγγελία. Η σωστή αποθήκευση και επιθεώρηση των εμπορευμάτων πριν από την αποστολή θα βοηθήσει να αποφευχθεί αυτό.
Συσκευασία προϊόντος
Δώστε προσοχή στη συσκευασία της παραγγελίας, ειδικά αν πωλείτε ένα εύθραυστο προϊόν. Η συσκευασία των προϊόντων πρέπει να την προστατεύει αξιόπιστα από ζημιές, καθώς και να εντυπωσιάσει τον αγοραστή.
Αξιόπιστη εταιρεία ταχυμεταφορών
Δώστε μεγάλη προσοχή στην επιλογή της εταιρείας ταχυμεταφοράς για να ελαχιστοποιήσετε τις ζημιές και την καθυστέρηση.
Εύκολη διαδικασία επιστροφής
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων πρέπει να είναι σαφής και βολική για τους αγοραστές. Σύμφωνα με μια μελέτη ReadyCloud, το 92% των αγοραστών θα κάνει μια νέα αγορά αν η διαδικασία επιστροφής ήταν απλή.
Κατανοήστε τους λόγους επιστροφής και διορθώστε τα σφάλματα
Αναλύστε τις επιστροφές που λάβατε και τους λόγους για τους οποίους οι πελάτες κάνουν την επιστροφή. Ίσως οι φωτογραφίες ή οι περιγραφές ορισμένων προϊόντων παραπλανούν τους πελάτες και θα πρέπει να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες. Ή ο λόγος για την ποιότητα των προϊόντων και θα πρέπει να σταματήσετε να το πουλάτε αυτό το συγκεκριμένο προϊόν.
Σύμφωνα με το ReturnLogic, το 65% των επιστροφών γίνεται με υπαιτιότητα του πωλητή, οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους επιστρέφονται είναι η μη συμμόρφωση των προϊόντων με την περιγραφή, η παραλαβή του λάθους προϊόντος ή η δυσλειτουργία του. Αυτά τα στοιχεία δείχνουν ότι μια πολιτική πιστής επιστροφής δεν βλάπτει την επιχείρηση, αλλά για να ελαχιστοποιηθούν οι αποδόσεις, είναι απαραίτητο να παρέχετε αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν και να αποφύγετε λάθη κατά την αποστολή μιας παραγγελίας.
Το άρθρο ήταν χρήσιμο;
Θα είμαστε ευγνώμονες για μια κοινοποίηση του άρθρου – πείτε στους φίλους σας τι έχετε μάθει!