Προετοιμασία του Eshop για την εισαγωγή στην Skroutz
Ας αρχίσουμε από το γεγονός πως η Skroutz είναι ένας από τους πολλούς τρόπους πωλήσεων που μπορείτε να διαλέξετε για τις πωλήσεις σας, ωστόσο δεν είναι απλή η διαδικασία ένταξης τους eshop σας στην πλατφόρμα αυτή.
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με τα βήματα:
Φωτογραφίες
Εάν έχετε ένα eshop με πολύ ωραίες φωτογραφίες στα προϊόντα σας τότε αυτά να τα ξεχάσετε γιατί η Skroutz θέλει εντελώς λευκό φόντο στα προϊόντα σας.
Παραλλαγές
Σχετικά τώρα με τις παραλλαγές είναι μια πονεμένη υπόθεση, εάν παράδειγμα έχετε ένα eshop με ρούχα, π.χ. λογικά σε ένα είδος T-shirt θα έχετε 4-5 χρώματα και 4-5 μεγέθη, δηλαδή επιλέγοντας ο πελάτης το συγκεκριμένο T-shirt θα μπορεί να επιλέξει Χρώμα και Μέγεθος. Κατά την εισαγωγή του eshop σας στην Skroutz αυτό θα πρέπει να αλλάξει, δηλαδή θα πρέπει να έχετε παραλλαγές μόνο για την επιλογή του μεγέθους. Με λίγα λόγια θα πρέπει να φτιάξετε για κάθε χρώμα ένα ξεχωριστό προϊόν, δηλαδή ένα T-shirt που έχει 5 χρώματα…θα πρέπει να φτιάξετε γι’ αυτό το είδος T-shirt 5 νέα προϊόντα. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να ξαναπεράσετε τα προϊόντα σας από την αρχή.
Παρατήρηση: τις ιδιότητες να τις δημιουργείτε και όχι να τις γράφεται με το διαχωριστικό «|».
Στις παρακάτω εικόνες θα δείτε με ποιον τρόπο απαιτεί η Skroutz τις παραλλαγές:
ΛΑΘΟΣ
ΣΩΣΤΟ
Όροι χρήσης
Στους Όρους Χρήσης πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε τον
Α) Αριθμό ΓΕΜΗ της εταιρείας σας αλλά και το τηλέφωνο της εταιρείας.
Β) Την δραστηριότητα της εταιρείας.
Γ) Επίσης πρέπει να ορίσετε όλους τους όρους των επιστροφών (πράγμα που είναι απόλυτα λογικό για κάθε Eshop).
Όνομα καταστήματος
Το όνομα της εταιρείας πρέπει να συμβαδίζει με το domain name, αν δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους τότε θα απορριφθεί η αίτησή σας.
Brand
Θα πρέπει σε κάθε προϊόν να έχετε ορίσει την μάρκα (brand) του προϊόντος σαν ιδιότητα και όχι απλά να το αναγράφεται στο κείμενο. Διευκρινίζω γιατί συγκεκριμένα σαν «ιδιότητα», για να μπορεί να αποτυπωθεί στο αρχείο XML το οποίο θα αποστείλτε στην skroutz όταν κάνετε όλες τις προετοιμασίες του eshop σας.
Παράδειγμα όπως στην παρακάτω φωτό:
Διαθεσιμότητα
Θα πρέπει να δημιουργήσετε κι εδώ ιδιότητες με τις διαθεσιμότητες που θα σας υποδείξει η Skroutz και να τις ορίζεται σε κάθε προϊόν ξεχωριστά ώστε κι αυτό να αποτυπώνεται στο αρχείο XML.
Παράδειγμα όπως στην παρακάτω φωτό:
Μεταφορικά
Σαφώς και πρέπει να έχετε ορίσει τις τιμές των μεταφορικών προς όλους τους προορισμούς αλλά αυτό θα πρέπει να το είχατε και πριν την απόφασή σας για ένταξη στην πλατφόρμα της Skroutz.
Ταυτότητα επιχείρησης
Θα πρέπει να έχετε σε εμφανές σημεία τα τηλέφωνα επικοινωνίας και την διεύθυνση του καταστήματος σας π.χ. στο Header, στο Footer ή και στα δύο.
Πιστωτική κάρτα
Θα πρέπει οπωσδήποτε να έχετε στο eshop σας την δυνατότητα δέχεστε ηλεκτρονικά τις πληρωμές από πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.
Όταν θα τα έχετε τελειώσει όλα τα παραπάνω, τότε θα πρέπει να στείλετε το αρχείο XML στην skroutz ώστε να το ελέγξουν και να σας δώσουν έγκριση.
Μετά την έγκριση από την Skroutz, θα πρέπει να κάνετε την απαιτούμενη πληρωμή που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ και ύστερα θα σας δώσουν πρόσβαση στο κατάστημα σας που θα είναι σε περιβάλλον της Skroutz. Σ αυτό το περιβάλλον θα πρέπει να ορίσετε τα κόστη των αποστολών και να ρυθμίσετε και τις πληρωμές.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει όλη την παραπάνω προετοιμασία. Επικοινωνήστε μαζί μας.
Το άρθρο ήταν χρήσιμο;
Θα είμαστε ευγνώμονες για μια κοινοποίηση του άρθρου – πείτε στους φίλους σας τι έχετε μάθει!