Συμβουλές για Έναν Αρχάριο Ιδιοκτήτη Eshop
Ξεκινώντας μια επιχείρηση που πουλάει αγαθά ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο, είναι πολύ χρήσιμο να γνωρίζουμε σε ποιες πτυχές θα πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη προσοχή και ποια πρέπει να θεωρούνται δευτερεύουσα και να μην έχει μεγάλο αντίκτυπο στο επίπεδο των πωλήσεων και την αφοσίωση των πελατών. Παρακάτω είναι οι βασικοί κανόνες που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, κατά τον ένα ή τον άλλο τρόπο πρέπει να ακολουθούν με βάση πάντα τις ιδιαιτερότητες των προϊόντων που πωλούνται ή και μεμονωμένες παραμέτρους.
Σχεδιασμός – Εμφάνιση
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες, ανοίγοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η πρώτη τους προτεραιότητα είναι ένα πρωτότυπο σχέδιο και είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν για την ανάπτυξη του μεγάλα ποσά πράγμα που αποτελεί ένα σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του έργου. Καλό θα είναι να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες του είδους για το εικαστικό κομμάτι.
Εάν όμως το κύριο μέλημά σας είναι να κάνετε τις πρώτες πωλήσεις μέσω του Διαδικτύου, αποκλείστε τον σχεδιασμό από τον κατάλογο των κορυφαίων προτεραιοτήτων και αναβάλλετε αυτό το ζήτημα έως ότου το επίπεδο πωλήσεων σας επιτρέψει να διαθέσετε κεφάλαια για την ανάπτυξη του σχεδίου.
Τις πωλήσεις δεν τις κάνει το σχέδιο και το design! Ξεκινήστε με ένα απλό σχέδιο που θα πρέπει να είναι πρώτα απ ‘όλα φιλικό προς το χρήστη. Μην πάρετε αυτή τη συμβουλή ως παρότρυνση να μην σκεφτείτε γενικά το σχεδιασμό. Αντίθετα, πρέπει να είναι καλά μελετημένο και να είναι απλό, συνοπτικό και να ωθεί στον αγοραστή για να περιηγηθεί στο κατάστημα.
Διαφάνεια προς τον αγοραστή
Πολλοί νέοι επιχειρηματίες δεν δημοσιεύουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα (καμιά φορά εσκεμμένα και άλλες φορές από αμέλεια) πράγμα το οποίο είναι μεγάλο λάθος.
Ο επισκέπτης πρέπει να είναι σίγουρος ότι θα μπορεί να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος τουλάχιστον με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, εάν είναι απαραίτητο. Εκτός από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συνιστάται να υποδεικνύονται και άλλες επαφές όπως: ένας αριθμός τηλεφώνου (συμπεριλαμβανομένου του κινητού) και η πραγματική διεύθυνση της εταιρείας.
Η δημοσίευση των στοιχείων επικοινωνίας σπανίως έχει ως αποτέλεσμα υπερβολικό αριθμό ερωτήσεων από τους αγοραστές. Ωστόσο, αυξάνει την εμπιστοσύνη του πελάτη ότι έχει να κάνει με πραγματικούς ανθρώπους που μπορούν να επικοινωνήσουν όταν είναι απαραίτητο.
Ευκολία στην πραγματοποίηση κάποιας αγοράς.
Η δυνατότητα παραγγελίας πρέπει να είναι εύκολα διαθέσιμη! Το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι” πρέπει να είναι ορατό σε κάθε προϊόν. Εάν το κουμπί δεν είναι ορατό δίπλα στο όνομα του προϊόντος, το συμπέρασμα είναι ότι το προϊόν δεν είναι προς πώληση – αυτό θα σημαίνει μια χαμένη πώληση.
Η διαδικασία παραγγελίας πρέπει να είναι απλή. Αυτή η στιγμή, η προσοχή του αγοραστή δεν πρέπει να αποσπάται από παράγοντες τρίτων: διαφημιστικά πανό, προσφορές εκπτώσεων. Η παρουσία τους μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του αριθμού των “εγκαταλειμμένων καλαθιών αγοράς” – κάνοντας κλικ στον διαφημιστικό σύνδεσμο, ο αγοραστής είτε ξεχνάει την παραγγελία είτε δεν θέλει να επιστρέψει σε αυτόν.
Γρήγορη απόκριση στις ενέργειες των χρηστών
Φανταστείτε έναν αγοραστή που έκανε μια παραγγελία σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας του κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πιθανότατα, ο αγοραστής ξέχασε τη συγκεκριμένη παραγγελία και αγόρασε το προϊόν που τον ενδιαφέρει κάπου αλλού. Μην επιτρέπετε την εμφάνιση μιας τέτοιας κατάστασης! Κάνετε ό, τι καλύτερο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον αγοραστή σχετικά με την παραγγελία του το συντομότερο δυνατό. Μπορείτε, για παράδειγμα, να ρυθμίσετε τη λειτουργία των ειδοποιήσεων SMS σχετικά με τις παραγγελίες και να λαμβάνετε πάντα άμεσες πληροφορίες σχετικά με αυτές.
Τιμές
Η χαμηλή τιμή δεν είναι ο κύριος παράγοντας που παρακινεί τον χρήστη να πραγματοποιήσει παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο κύριος παράγοντας είναι η εμπιστοσύνη του αγοραστή ότι θα λάβει ακριβώς αυτά τα προϊόντα που περιγράφονται στην ιστοσελίδα με ασφαλή τρόπο και το συντομότερο δυνατό.
Διαφήμιση
Διευρύνετε συνεχώς τον αριθμό των πόρων από τους οποίους μπορούν να μάθουν οι πελάτες για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα: μεταδώστε πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας στο facebook, Instagram και Google AdWords. Επίσης τα newsletter είναι εξίσου σημαντικά. Υπενθυμίζουν στους υφιστάμενους πελάτες σας την ύπαρξη σας.
Το άρθρο ήταν χρήσιμο;
Θα είμαστε ευγνώμονες για μια κοινοποίηση του άρθρου – πείτε στους φίλους σας τι έχετε μάθει!