Ιδέες Συσκευασιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Ιδέες συσκευασιών ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι πρόσθετες συσκευασίες είναι στοιχεία που μπορείτε να προσθέσετε στην παραγγελία ενός πελάτη πριν από την αποστολή. Τέτοιες επενδύσεις είναι μια απροσδόκητη έκπληξη που θα σας βοηθήσει να κερδίσετε τον πελάτη.

  • Οι επενδύσεις μπορούν να μην είναι ακριβές. Μπορείτε να περιοριστείτε με ευχαριστήριες κάρτες για την κάθε αγορά.
  • Οι πελάτες σας θα αισθάνονται πολύτιμοι και θα θυμούνται το κατάστημά σας. Θυμηθείτε ότι η προσέλκυση νέων πελατών είναι ακριβότερη από τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.
  • Δεδομένου ότι έχετε ήδη μια ιδέα για τον πελάτη σας και για το τι τον ενδιαφέρει, μπορείτε να επιλέξετε τη σωστή συσκευασία.
  • Καλή ευκαιρία για πολλαπλές πωλήσεις. Προσθέστε στην παραγγελία ένα δείγμα ή έναν κατάλογο με πληροφορίες για σχετικά προϊόντα.
  • Προσθέστε – μια ευχάριστη έκπληξη για τον αγοραστή. «Λάβατε ένα δώρο» είναι θετικά συναισθήματα θα αυξήσουν τις πιθανότητες ότι ο αγοραστής θα επιστρέψει σε σας και θα σας συμβουλεύσει στους φίλους και την οικογένεια του.

 

Ιδέες για είδη συσκευασίας

  1. Ευχαριστήριο για την αγορά

Μερικές συμβουλές:

Αν σας το επιτρέπει ο χρόνος και τα οικονομικά σας, γράψτε κάτι με το χέρι σας πάνω σε ένα ποιοτικό χαρτί. Όμορφα σχεδιασμένο και εκτυπωμένο χαρτί επίσης θα κάνει τη δουλειά του.

Πάντα να απευθύνεστε στον πελάτη με το όνομά του.

Ευχαριστήστε τον πελάτη για την αγορά του.

Εάν υπάρχει δυνατότητα να είστε πιο συγκεκριμένοι και ευχαριστήστε για την επικοινωνία και την άμεση πληρωμή.

Εκφράστε την ελπίδα ότι ο πελάτης θα συνεχίσει να αγοράζει από εσάς.

 

  1. Για τους νέους πελάτες θα ήταν καλή μια ευχαριστήρια κάρτα με λίγα λόγια για το κατάστημά σας. Γράψτε επίσης την ιστορία του καταστήματός σας και για την ποικιλία των προϊόντων σας. Πάνω στην κάρτα οπωσδήποτε να έχετε το λογότυπό σας.
  2. Ένα κουπόνι με έκπτωση ή ένα κουπόνι για δωρεάν αποστολή. Αυτό θα σας βοηθήσει πολύ να κάνετε τον νέο πελάτη μόνιμο πελάτη σας.
  3. Μια κάρτα με τα μέσα κοινωνικής σας δικτύωσης. Ζητήστε από τον πελάτη να μοιράσει μια φωτογραφία της παραγγελίας με το hashtag σας και υποσχεθείτε πως θα κάνετε Like και πως θα τοποθετήσετε τη φωτογραφία του στη σελίδα σας.
  4. Ένα μικρό δώρο. Ανάλογα με την ποικιλία σας, μπορείτε να προσθέσετε κάποιο φθηνό προϊόν, θα ευχαριστήσει τον πελάτη σας και θα δείξει τι άλλο υπάρχει στο κατάστημά σας. Μπορεί να είναι τόσο δείγματα προϊόντων όσο και τα ίδια τα προϊόντα τα οποία δεν έχουν αρκετή πώληση. Αν τα προϊόντα σας δεν έχουν δείγματα ή κάποια μικρά προϊόντα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο αυτοκόλλητο ή κάποιο μαγνητάκι ή κάτι άλλο παρόμοιο με το λογότυπό σας για να θυμίζει το κατάστημά σας.

Το κόστος του δώρου δεν πρέπει να είναι υψηλό. Το κύριο προτέρημα είναι να προκαλέσει θετικά συναισθήματα στον αγοραστή.

  1. Λίστα με χρήσιμες πληροφορίες. Κάτι τέτοιο μπορείτε να το φτιάξετε μόνοι σας, δεν θα χρειαστείτε παραπάνω έξοδα αλλά θα αρέσει στον πελάτη σας. Η λίστα θα πρέπει να είναι σχετική με το θέμα του καταστήματός σας, για παράδειγμα, αν πουλάτε είδη κουζίνας, προσθέστε μια όμορφα σχεδιασμένη συνταγή στην παραγγελία. Εάν πουλάτε καλλυντικά – προσθέστε συμβουλές μακιγιάζ.

Να πειραματίζεστε, να δοκιμάσετε διαφορετικές επενδύσεις, διαφορετικές μορφές καρτών και κουπονιών!

Το κύριο καθήκον αυτών των τακτικών γραμμών είναι να δοθεί στον αγοραστή περισσότερο από ό, τι αναμένει, να κερδίσει την θέση του και να μετατραπεί σε μόνιμο πελάτη.

 

 

 

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με *

Eγγραφη στο blog