Instagram Σφάλματα Που Σκοτώνουν Τις Πωλήσεις

Με την πρώτη ματιά, μπορεί να φαίνεται ότι ο συντάκτης μιλάει για προφανή πράγματα. Αλλά πώς είναι; Αυτό που είναι προφανές παραλείπεται συνήθως. Το άρθρο είναι ένα must-have για εκείνους που μόλις αρχίζουν να κοιτούν προς την κατεύθυνση του Instagram, και μια μεγάλη «υπενθύμιση» για έμπειρους χρήστες.

 

Θα μάθετε:

✔ πώς να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό στο Instagram.

✔ ποιες είναι οι «παγίδες» κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του προφίλ Instagram;

✔ Ποια είναι τα λάθη στη διατήρηση του λογαριασμού και την περιγραφή των αγαθών.

Πριν αρχίσουμε να αναλύουμε τα κύρια λάθη στο Instagram, ας δούμε τι είναι το δίκτυο.

INSTAGRAM – δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο

  • Πάνω από 600 εκατομμύρια χρήστες
  • Χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του πάνω από 300 εκ. άνθρωποι την ημέρα
  • Το 60% μπαίνει τουλάχιστον μια φορά την ημέρα
  • Το 40% μπαίνει περισσότερες από μια φορά την ημέρα
  • 60% είναι γυναίκες
  • 40% είναι άντρες
  • 34% είναι χρήστες από 18 μέχρι 24 χρονών
  • 33% είναι χρήστες από 25 μέχρι 44 χρονών
  • Οπτικό δίκτυο (τους αρέσει οπτικά)

Όπως μπορείτε να δείτε, το Instagram χρησιμοποιείται από πάνω από 600 εκατομμύρια χρήστες, συμπεριλαμβανομένων 300 εκατομμυρίων τακτικά. Το κύριο ακροατήριο (60%) – κορίτσια. Η μέση ηλικία είναι από 18 έως 35. Οπτικές εικόνες, με προτεραιότητα μόνο τη χρήση κινητών.

Αυτά τα δεδομένα είναι πολύ σημαντικά για την κατανόηση του κοινού και την οικοδόμηση μιας κατάλληλης στρατηγικής προώθησης στο διαδίκτυο.

Σφάλματα που γίνονται κατά την εγγραφή λογαριασμού

Υπάρχουν πολλά λάθη κατά την εγγραφή σας στο Instagram. Εξετάστε τα τρία κύρια.

  1. Δεν μπορούν να σας βρουν: @maria_nyxia / @dikigoros_athina / @idravlikos_stin_athina
  2. Δεν μπορούν να σας συστήσουν: @alitiko_bmw_777 / @h_pio_omorfi
  3. Τι εντυπώσεις προκαλεί ο λογαριασμός σας: @mastrodimitris / @kostas_papantoniou / @kostas

Ο λογαριασμός πρέπει να ταιριάζει με το εμπορικό σήμα ή να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά σ αυτό.

Η εικόνα του προφίλ πρέπει να ταιριάζει με το λογότυπό σας.

  1. Δεν μπορούν να σας βρούν

Πολύ συχνά, οι χρήστες δημιουργούν λογαριασμούς όπως maria_nyxia, dikigoros_athina, idravlikos_stin_athina. Με αυτό το όνομα είναι δύσκολο να σας βρουν. Μπορεί να βρουν  πολλούς ανταγωνιστές, αλλά όχι εσάς.

  1. Δεν μπορούν να σας συστήσουν

Και μερικές φορές ακόμη θα ντραπεί κάποιος να σας συστήσει. Ας υποθέσουμε, αν είστε συμβολαιογράφος, ποιος μπορεί να προσφερθεί ένας συμβολαιογράφος με το όνομα alitakos_777 ?  Ή αν είστε κομμωτής, ποιος μπορεί να σας συστήσει αυτό το όνομα h_pio_omorfi ?

  1. Προκαλείτε αμφιλεγόμενες συσχετίσεις

Εάν είστε δικηγόρος και ο λογαριασμός σας ακούγεται σαν alitakos_777, τι είδους συσχέτιση θα προκαλέσει; Είναι απίθανο ότι θα μεταφέρει ότι είστε δικηγόρος, και ναι, ακόμη και καλός δικηγόρος.

Το όνομα του λογαριασμού σας πρέπει να ενεργοποιεί τις κατάλληλες συσχετίσεις. Εάν προωθήσετε τον εαυτό σας ως εμπορικό σήμα, τότε πρέπει να εγγραφείτε, για παράδειγμα, όπως το kostas_papantoniou. Θα δούμε περαιτέρω στην περιγραφή, ποιο είδος προσώπου θέλετε να προσφέρετε. Αν είστε φωτογραφικό στούντιο, πρέπει να το ονομάσετε, για παράδειγμα, photostudio_frame ή just fhoto.

Αν έχετε έναν ιστότοπο και ο τομέας ταιριάζει με το εμπορικό σήμα, τότε επιτρέπεται το alitakos.com.

Ο λογαριασμός πρέπει να ταιριάζει με το εμπορικό σήμα σας ή να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτό.

Και να θυμάστε: η εικόνα προφίλ πρέπει να ταιριάζει με το λογότυπο της μάρκας. Διαφορετικά δεν θα σας καταλάβουν.

Σφάλματα κατά τη δημιουργία λογαριασμού

5 ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσει ο λογαριασμός σας.

  1. Ποιος ή τι είσαι; Εάν είστε κομμωτής, τότε στο προφίλ σας θα πρέπει να είναι σαφές ότι είστε κομμωτής και κάνετε κούρεμα, hairstyles.
  2. Τι κάνετε; Αναφέρετε τον τύπο δραστηριότητας.
  3. Πού βρίσκεστε; Εάν είστε τοπική επιχείρηση, βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει σε ποια πόλη βρίσκεστε, σε ποια διεύθυνση μπορούν να σας βρούν
  4. Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας; Αφήστε τους αριθμούς τηλεφώνου, και email.

Αν έχετε επιχειρηματικό λογαριασμό, αυτό είναι ευκολότερο. Θα έχετε ένα κουμπί «Επικοινωνία». Αν έχετε έναν κανονικό λογαριασμό, φροντίστε να καταχωρίσετε αυτές τις λεπτομέρειες στην κεφαλίδα του προφίλ κατά την εγγραφή του Instagram.

5. Τι ζητάτε; Ελάτε με ένα σύνθημα, μια έκκληση για δράση. Για παράδειγμα, «Δελτία τελευταίας στιγμής μόνο σήμερα».

 

Σφάλματα διαχείρισης λογαριασμού
  1. Μη τήρηση της κλίμακας χρώματος. Προσπαθήστε να συνδυάσετε αρμονικά τα χρώματα.
  2. Παράλειψη παραγγελίας φωτογραφιών. Υπάρχουν τέτοιοι λογαριασμοί όπου δεν είναι σαφές τι συμβαίνει. Είναι επιθυμητό να συνδυαστούν κάπως οι εικόνες μεταξύ τους, ίσως για να δείξουν κάποια ιστορία.
  3. Φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας. Αυτό είναι, γενικά, ένα μεγάλο μείον. Κανείς δεν ενδιαφέρεται να κοιτάξει τις θολές, σκοτεινές εικόνες.
  4. Πολλά κείμενα στη φωτογραφία. Συχνά κάνουν πανό με τιμές, διευθύνσεις, τηλέφωνα και μια δέσμη περιττών κειμένων. Μην το κάνετε αυτό γιατί δεν είναι ελκυστικό.
  5. Διπλές αναρτήσεις. Μπορεί να είναι παρόμοιες φωτογραφίες, περιεχόμενο και απολύτως πανομοιότυπες εικόνες.
  6. Καμία απάντηση σε σχόλια. Είναι απίστευτο όταν οι άνθρωποι ρωτούν, κάνουν ερωτήσεις και αγνοούνται. Πολλοί χρήστες, βλέποντας ότι δεν ανταποκρίνονται εδώ απλώς απεγγράφονται από τον λογαριασμό, νομίζουν ότι ο λογαριασμός είναι ήδη νεκρός.
  7. Κλειστό προφίλ ή σχόλια. Αυτό είναι ένα headshot σε έναν δυνητικό πελάτη. Γιατί να κλείσετε ένα προφίλ αν θέλετε να πουλήσετε κάτι ή να έχετε συνδρομητές; Το προφίλ πρέπει να είναι ανοιχτό. Το ίδιο ισχύει και για τα σχόλια. Η ανάρτησή σας θα κατατάσσεται καλύτερα εάν υπάρχουν συζητήσεις, συζητήσεις στο πλαίσιο αυτής. Αλλιώς πολλοί λίγοι άνθρωποι θα το δουν.
  8. Συγκεντρωμένα, όχι στο κοινό-στόχο σας. Αυτό επηρεάζει πολύ τις εμφανίσεις.

Τώρα έχει γίνει της μόδας να αγοράζει κάποιος λογαριασμό με 50.000 συνδρομητές. Αλλά αυτό δεν οδηγεί σε κάτι καλό. Συνήθως, δεν υπάρχουν πολλά like και μηδενικά σχόλια σε αυτά τα προφίλ, ως εκ τούτου ένα χαμηλό ποσοστό των αναρτήσεων.

Ο αλγόριθμος Instagram λειτουργεί ως εξής: αν έχετε πολλούς συνδρομητές, αλλά δεν τους αρέσουν οι αναρτήσεις σας, τότε δεν είναι ενδιαφέρουσες για κανέναν. Τα μηνύματα δεν θα εμφανίζονται στην ροή – δεν θα έχετε παραγγελίες ή κλήσεις.

Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να έχετε το δικό σας κοινό-στόχο. Ας είναι χίλια, δύο, τρία, πέντε χιλιάδες συνδρομητές, αλλά θα είναι το δικό σας κοινό, οι δικοί σας πελάτες σας.

Ο αριθμός των εμφανίσεων ενός post δεν υπολογίζεται βάση χρόνου ανάρτησης αλλά στον αλγόριθμο στον οποίον ο χρόνος είναι περίοδος.

Συχνές ερωτήσεις από τους instagrammers: ποια ώρα είναι η καλύτερη για δημοσίευση; Ο καθένας ξέρει για τον πρωταρχικό χρόνο – ώρες αιχμής, ας πούμε, 9 π.μ., μεσημέρι, βράδυ.

Αλλά στην πραγματικότητα αυτό είναι λίγο λάθος. Μπορείτε να δημοσιεύσετε τόσο νωρίς το πρωί όσο και αργά το βράδυ, το μεσημέρι, το απόγευμα και το βράδυ …

Όλα εξαρτώνται από το κοινό-στόχο σας, από την ελκυστικότητά σας και από τη μοναδική προσφορά αγορών σας.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε δύο χιλιάδες συνδρομητές. Εάν κάνετε μια ανάρτηση και συλλέγει έναν ορισμένο αριθμό από like σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα εμφανιστεί στη ροή.

Εάν έχετε 50 χιλιάδες συνδρομητές και σε σύντομο χρονικό διάστημα έχετε 2-3 like, η θέση σας θα μειωθεί απλά σε προβολές, επειδή δεν είναι ενδιαφέρουσα.

Γι’ αυτό σκεφτείτε καλύτερα στο να είναι το post σας ενδιαφέρων παρά για το σε ποια ώρα της ημέρας να κάνετε την ανάρτηση.

Σφάλματα στην περιγραφή των εμπορευμάτων
  1. Ένα συμπαγές κομμάτι κειμένου χωρίς διαχωρισμούς, χωρίς emoji ή με υπερβολικό αριθμό emoji. Είναι τρομερό λάθος όταν κάποιος κάνε τέτοιου είδους ανάρτηση. Σχεδόν κανείς δεν το διαβάζει.
  2. Ψυχρό χωρίς ενδιαφέρον κείμενο χωρίς πρόσκληση για δράση. Κι αυτό σχεδόν κανείς δεν το διαβάζει.
  3. Κείμενο με γραμματικά λάθη. Αυτό είναι επίσης πολύ μεγάλο λάθος. Εάν υπάρχουν πολλά λάθη, τότε ίσως να σας προσπεράσουν.

Συντακτική σημείωση: Η γραφή είναι μια ολόκληρη επιστήμη. Σας συνιστούμε να μελετήσετε τα «Copywriting στα κοινωνικά δίκτυα. Πρακτικές συμβουλές για αρχάριους»

  1. Γράφοντας την τιμή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Αν γράψετε μια τιμή, η κάλυψή σας θα μειωθεί, επειδή οι άνθρωποι θα σταματήσουν να αλληλεπιδρούν ζητώντας σας κάτι. Είναι καλύτερα να γράψετε: «Ρωτήστε μας», «στείλτε μας μήνυμα». Μόνο έτσι διεγείρετε κάποιον να ρωτήσει ποια είναι η τιμή. Αυτό είναι σημαντικό για όσους πωλούν στο Instagram.
  2. Έλλειψη hashtags. Λειτουργούν και πρέπει να τα βάζετε αν πουλάτε.
  3. Υπερβολικά hashtags. Επιτρέπεται μέχρι 30. Αλλά όταν πληκτρολογήσετε αμέσως στην λίστα όλες τις 30 hashtags, αυτό είναι άσχημο. Εισαγάγετε κατά μέσο όρο πέντε hashtags: ένα ή δύο με το εμπορικό σήμα, τρία θεματικά. Κλείστε το υπόλοιπο στα σχόλια.
  4. Δεν υπάρχει hashtag με εμπορικό σήμα. Ένα τέτοιο hashtag θα πρέπει να υπάρχει, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να το βάλουν στη δική τους ροή και να μιλάνε για σένα.
  5. Έλλειψη γεωγραφικής σήμανσης. Εάν το έχετε, οι χρήστες θα μπορούν να σας βρουν, να σας συνδέσουν. Αυτή είναι μια επιπλέον διαφήμιση.
  6. Έλειψη του συμβόλου @, δηλαδή άμεση σύνδεση. Συμβαίνει συχνά, θέλουν να αναφέρρουν κάποιον και να ξεχάσουν να βάλουν ένα σκυλί. Αυτό συμβαίνει σε πελάτες και σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Να είστε προσεκτικοί μ αυτό, κάντε έναν ενεργό σύνδεσμο στο λογαριασμό του ατόμου που αγόρασε κάτι από εσάς.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με *

Eγγραφη στο blog