Μάρκετινγκ Ομορφιάς του 21ου Αιώνα

Μάρκετινγκ Ομορφιάς του 21ου Αιώνα

Κυριαρχία είναι ένας νέος τρόπος για να πάρετε έναν πελάτη!

μάρκετινγκ ομορφιάς του 21ου αιώνα ή τι πρέπει να ξέρετε

για τον καταναλωτή της ομορφιάς στην αγορά,

για να πετύχει στη σύγχρονη

βιομηχανία ομορφιάς.

Αυτό το άρθρο αφορά την προετοιμασία μιας υπηρεσίας ομορφιάς για προβολή. Και πώς θα το προωθήσετε – από στόμα σε στόμα, χρησιμοποιώντας ένα δημοφιλή λογαριασμό Instagram, στοχοθετημένη διαφήμιση ή απλά να παραδώσετε φυλλάδια στο δρόμο – αυτός είναι ένας λόγος για να διαβάσετε άλλα άρθρα.

 

Στο άρθρο:

Πώς επηρεάζουν οι ψυχολογικές πτυχές τη συμπεριφορά των καταναλωτών;

Οι βασικές ανάγκες των σύγχρονων γυναικών, και πώς να συνεργαστούμε με αυτές υπηρεσίες ομορφιάς.

Οι χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης ήταν και παραμένουν στη υψηλότερη κατάταξη σχετικά με την ποιότητα όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών ομορφιάς με τη χαμηλότερη τιμή. Αυτή η κυριαρχία είναι ένας νέος τρόπος να αποκτηθεί ένας πελάτης.

 

Η διαθεση σύγχρονων υπηρεσιών μόνο δεν θα σας εξασφαλίσει την επιτυχία της εταιρείας και μια σταθερή ροή πελατών. Στις σύγχρονες πραγματικότητες, πρέπει να καταλάβετε απόλυτα ποιόν ακριβώς εξυπηρετεί η υπηρεσία σας.

Το γεγονός ότι πρέπει να γνωρίζετε την υπηρεσία ομορφιάς για να καλύψετε τις ανάγκες των γυναικών

Είδη γυναικών: Άλφα και Βήτα

Στον κόσμο μας από καιρό τώρα δεν κυριαρχούν μόνο τα Α-Αρσενικά. Οι σύγχρονες γυναίκες αναλαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος ευθύνης, είναι έτοιμες να εκπληρώσουν ταυτόχρονα πολλούς κοινωνικούς ρόλους και να πάρουν εκατοντάδες σημαντικές αποφάσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτή δεν είναι γυναίκα Άλφα;

Μια γυναίκα Βήτα δεν ντρέπεται να δείξει την αδυναμία της και να εμπιστευτεί τους άλλους να πάρουν αποφάσεις. Μια γυναίκα βήτα δεν είναι μόνο μια εντελώς διαφορετική γυναίκα. Πολύ συχνά, αυτό είναι το alter ego αυτής της Άλφα γυναίκας.

Ανεξάρτητα από το πόσο ισχυρή και πολυδύναμη είναι μια γυναίκα, δεν επιθυμεί να λαμβάνει σημαντικές αποφάσεις σε χώρους όπου παρέχονται υπηρεσίες.

Ο κορεσμός των πληροφοριών δημιουργεί ψευδείς προσδοκίες σε εξειδικευμένες υπηρεσίες. Ο μασέρ πιστεύει ότι πριν από το ραντεβού η γυναίκα έχει μελετήσει πλήρως την ανατομία της, τα σημεία προβλημάτων και γνωρίζει ακριβώς ποιο τύπο μασάζ χρειάζεται. Ωστόσο, οι υπηρεσίες εκείνες που αναλαμβάνουν την αποστολή εμπειρογνωμόνων λαμβάνουν την απόφαση αλλά και εξίσου σημαντικό είναι  πως αναλαμβάνουν πλήρως την ευθύνη για την απόφαση αυτή.

Προσφέρετε στον πελάτη μια συγκεκριμένη μάσκα προσώπου. Αιτιολογήστε την επιλογή για τις ιδιαιτερότητες των χαρακτηριστικών του δέρματός του. Και εγγυηθείτε ένα θετικό αποτέλεσμα. Μόνο ένας τέτοιος συνδυασμός εμπνέει αξιοπιστία: έτοιμες λύσεις + ευθύνη για τους πελάτες.

Η συναισθηματική νοημοσύνη στην επιχείρηση είναι πολύ σημαντική.

Ένα σημαντικό στοιχείο των υπηρεσιών ομορφιάς δεν είναι μόνο η εξυπηρέτηση αλλά και η προσωπική επαφή. Στα σαλόνια ομορφιάς δεν γίνονται πλέον καταναγκαστικές αγορές. Ο καταναλωτής έχει μια τεράστια επιλογή και τελικά επιστρέφει εκεί όπου η ατμόσφαιρα είναι άνετη γι ‘αυτόν. Και το πιο σημαντικό – εκεί όπου είναι άνετα με τους ανθρώπους.

Δεν υπάρχουν υπηρεσίες χωρίς προσωπική επαφή. Η επιτυχία εξαρτάται όχι μόνο από το πώς και τι υπηρεσία παρέχεται, αλλά και από το ποιος το παρέχει.

Το προσωπικό με συναισθηματική νοημοσύνη είναι ένας σημαντικός πυλώνας οποιασδήποτε υπηρεσίας και ένας πιστός οδηγός για την επιτυχία της επιχείρησης ομορφιάς.

Η πρακτική ψυχολογία προσφέρει πολλές μεθόδους διδασκαλίας για τη διαχείριση των συναισθημάτων, αλλά οι συνηθέστερα αυτοματοποιημένοι άνθρωποι είναι φυσικά παρόμοιοι. Γίνονται το τέλειο προσωπικό εξυπηρέτησης. Αυτοί είναι άνθρωποι που μπορούν να αναγνωρίσουν και να διακρίνουν την συναισθηματική κατάσταση του πελάτη και να βρουν τη σωστή προσέγγιση για να προσφέρουν την πιο άνετη λύση.

Εάν, όταν επισκέπτονται το σαλόνι σας, οι θορυβώδες άνθρωποι αρχίζουν να χαμογελούν, τότε η υπηρεσία σας έχει επιλέξει τη σωστή κατεύθυνση.

Αποδράστε από τη πραγματικότητα: Αφήστε το σαλόνι σας να είναι ένας τόπος εξουσίας

Ο γρήγορος ρυθμός της ζωής, που δίνεται από μια γυναίκα στον εαυτό της, συχνά δεν αφήνει χώρο για χαλάρωση. Ακόμα και κατά τη διάρκεια των διακοπών είναι συνηθισμένο να ορίζεται στον εαυτό σας κάποιο challenge για να διαβάσετε κάποια βιβλία και την πρόσθετη εκπαίδευση. Σε αυτήν την πραγματικότητα, η υπηρεσία ομορφιάς μπορεί όχι μόνο να πάρει μια απόφαση για μια γυναίκα, αλλά και να της προσφέρει ένα σαφές σχέδιο για να ξεφύγει από την πραγματικότητα.

Ένα πρόγραμμα μακροχρόνιας περίθαλψης με σαφές πρόγραμμα επίσκεψης στο σαλόνι και διαδικασίες στο σπίτι θα εξασφαλίσει όχι μόνο την επιστροφή του πελάτη αλλά και την αμοιβαία εμπιστοσύνη σας.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι υπηρεσίες είναι πολύ σχετικές, με μερικό μερίδιο αυτοεξυπηρέτησης, για παράδειγμα μια μάσκα αλγινικού, η οποία πρέπει να είναι από την ίδια την γυναίκα προετοιμασμένη για εφαρμογή. Σε μια γυναίκα, η δύναμή της και η επιθυμία της να ελέγξει τις διαδικασίες παραμένει.

Οι πελάτες θέλουν να αποκτήσουν όχι μόνο το τελικό αποτέλεσμα, αλλά και την ευχαρίστηση σε όλη τη διαδικασία παροχής της υπηρεσίας. Ως εκ τούτου, τα ινστιτούτα αισθητικής ολοένα και περισσότερο αποκαλούνται μπαρ-ομορφιάς, και κατά τη διάρκεια του styling κερνάνε τους επισκέπτες.

Επαναφορά ενεργειακού balance

Ο ρυθμός της ζωής και τα υψηλά πρότυπα επιτυχίας σας αφαιρούν αντοχές. Συχνά ο πόρος αυτός δεν αποκαθίσταται με τον αθλητισμό, την κατάρτιση και τα θετικά συναισθήματα.

Η εποχή του πνεύματος μετατράπηκε σταδιακά στην εποχή της συναισθηματικής νοημοσύνης Και αυτή αντικαθίσταται από την εποχή της ενεργειακής νοημοσύνης.

Για τον καταναλωτή, κάθε παράγοντας έχει σημασία, κάτι που θα τον βοηθήσει να αποκαταστήσει την ενεργειακή ισορροπία. Και οι υπηρεσίες πρέπει συνεχώς να αναπτύσσουν και να πολλαπλασιάζουν τον αριθμό των λεπτομερειών που μπορούν να φορτίζουν τον πελάτη μ αυτήν  την ενέργεια.

Οι λεπτομέρειες αυτές είναι πολλές:

  • Ευχάριστο design χώρου, προσοχή στη λεπτομέρεια, συμπεριλαμβανομένων και των οσμών.
  • Κομπλιμέντα και κέρασμα.
  • Ατομική προσέγγιση και γνώση των προτιμήσεων για τον κάθε πελάτη ξεχωριστά.
  • Άνετη επικοινωνία.
  • Εξοικονομώντας χρόνο και παρέχοντας πολλαπλές υπηρεσίες ταυτόχρονα.

Κύρια ευρήματα

Οι ενιαίες λύσεις στην αγορά υπηρεσιών δεν λειτουργούν. Η ίδια η υπηρεσία δεν αποτελεί εγγύηση για την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης ομορφιάς. Η επιτυχία σ αυτόν τον τομέα είναι στην αφοσίωση των πελατών. Οι άνθρωποι επιστρέφουν εκεί που νιώθουν άνετοι με όλα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με *

Eγγραφη στο blog