Πως να Προωθήσω το Instagram μόνος μου? Μέρος 1

Πως να Προωθήσω το Instagram μόνος μου? Μέρος 1

Πως να Προωθήσω το Instagram μόνος μου? Μέρος 1

Τι αξίζει να μάθετε για το φαινόμενο Instagram και πώς να προωθήσετε το λογαριασμό σας δωρεάν σαν αρχάριος blogger ή ιδιοκτήτης προφίλ επιχειρήσεων; Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να καταλάβετε: το Instagram έπαψε να είναι ένα διασκεδαστικό κοινωνικό δίκτυο για τους οπαδούς των φωτογραφιών και των αστείων εικόνων. Σήμερα είναι ένα σοβαρό επιχειρησιακό εργαλείο με μεγάλες δυνατότητες. Η πλατφόρμα βοηθάει στην επίτευξη άριστων επιπέδων πωλήσεων και εισοδήματος, ακόμη και αν το προφίλ insta είναι η μόνη εμπορική πλατφόρμα σας στο διαδίκτυο. Το Instagram παρακάμπτει επίσης άλλα κοινωνικά δίκτυα όσον αφορά τη συμμετοχή και την ταχύτητα αλληλεπίδρασης με το κοινό. Περίπου 500 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες εισέρχονται καθημερινά στην εφαρμογή, το 90% των οποίων είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών insta χρησιμοποιούν ένα κινητό τηλέφωνο για αγορές, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες αύξησης των πωλήσεων του εμπορικού σήματος που αντιπροσωπεύεται σε αυτήν την πλατφόρμα. Έτσι, εάν δεν έχετε ακόμα μια επιχειρηματική σελίδα στο Instagram, διαβάστε το άρθρο μας.

Πως να Προωθήσω το Instagram μόνος μου? Μέρος 1.

Στρατηγική ανάπτυξης και προώθησης. Πώς να αναπτύξετε μόνοι σας την επιχείρηση ή το blog σας.

Επομένως, τί πρέπει να λάβετε υπόψη όταν δημιουργείτε επιχειρηματικό προφίλ:

  • Δώστε προσοχή στο μέγεθος και την ποιότητα της φωτογραφίας της κύριας σελίδας. Το καλύτερο από όλα, αν το λογότυπο για το ηλεκτρονικό κατάστημα θα δημιουργηθεί από έναν επαγγελματία σχεδιαστή. Για ένα προσωπικό ιστολόγιο, επιλέξτε τη φωτογραφία υψηλής ανάλυσης.
  • Ψευδώνυμο. Το όνομα του λογαριασμού πρέπει να είναι απλό, σαφές και εύκολο να το θυμηθεί οποιοσδήποτε. Το κύριο είναι να μπορεί ο χρήστης να σας βρει γρήγορα στην αναζήτηση του Instagram.
  • Περιγραφή. Σκεφτείτε καλά και προσπαθήστε να χωρέσετε σε 150 χαρακτήρες τα κυριότερα πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας. Αναφέρετε συνοπτικά την ουσία του προφίλ, τα στοιχεία επικοινωνίας και σημαντικές πρόσθετες πληροφορίες.
  • Σχεδιασμός προφίλ. Μια από τις μεθόδους προαγωγής προφίλ στο σπίτι είναι ο σχεδιασμός ενός επιχειρηματικού προφίλ με το ίδιο στυλ. Ένας αρμονικός συνδυασμός χρωμάτων, σύντομων φωτογραφιών και συναρπαστικού κειμένου σίγουρα θα προσελκύσει νέους συνδρομητές στη σελίδα σας.
  • Τύποι περιεχομένου. Η συμπλήρωση ενός λογαριασμού αποτελείται από αναρτήσεις φωτογραφιών ή βίντεο με υπότιτλους σε αυτά. Ωστόσο, οι τύποι των δημοσιεύσεων ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με το σκοπό του ιστολογίου ή του καταστήματός σας. Υπάρχει ενημερωτικό, διασκεδαστικό και εμπορικό περιεχόμενο. Το κλειδί για την επιτυχή προώθηση είναι η σωστή εναλλαγή και η εφαρμογή όλων των τύπων εκδόσεων που ταιριάζουν στο θέμα ενός επιχειρηματικού προφίλ.

 

Αφού αποφασίσατε να πράξετε από μόνος/η σας.

Αφού συμπληρώσετε το προφίλ, θα πρέπει να αποφασίσετε από πού να ξεκινήσετε την κατάλληλη προώθηση SMM της σελίδας σας στο Instagram. Στη συνέχεια, καταρτίστε σαφές σχέδιο δράσης και διεξάγετε κατάρτιση στα ακόλουθα σημεία.

 

  • Ανταγωνιστική ανάλυση. Αρχικά, θα πρέπει να τονίσουμε τα δυνατά σημεία του προϊόντος μας: κάτι που μπορεί να εκπλήξει και να προσελκύσει έναν πελάτη. Αξίζει επίσης να εξεταστούν τα προφίλ των ανταγωνιστών και να αναλυθούν οι επιτυχημένες μέθοδοι που χρησιμοποιούν για την προώθηση.
  • Ορισμός ενός πορτρέτου του στοχοποιημένου κοινού σας. Πρέπει να καταλάβετε ποιος είναι ο τελικός χρήστης και ο δυνητικός πελάτης σας. Η στρατηγική για την προώθηση του λογαριασμού σας Instagram, η μορφή υποβολής περιεχομένου και ο χρόνος απόσπασης εξαρτώνται από αυτό.
  • Σύνταξη ενός σχεδίου περιεχομένου. Προσπαθήστε να γράψετε ένα κατά προσέγγιση χρονοδιάγραμμα για τη δημοσίευση των δημοσιεύσεων, χρησιμοποιήστε ειδικά προγράμματα. Αυτό θα σας βοηθήσει να δείτε οπτικά την αναλογικότητα του περιεχομένου σας και να δημιουργήσετε ένα βέλτιστο σχέδιο για την παρουσίαση πληροφοριών διαφορετικών τύπων.
  • Η επιλογή των μεθόδων προώθησης. Μπορείτε να προωθήσετε τον εαυτό σας χρησιμοποιώντας τα δωρεάν και πληρωμένα εργαλεία. Εξοικειωθείτε με τους πιο σύγχρονους τρόπους προώθησης εκ των προτέρων και καθορίστε τον προϋπολογισμό που θέλετε να δαπανήσετε για την προώθηση και τη διαφήμιση.
  • Εργασία με τις Αναλύσεις. Για να αξιολογήσετε το αποτέλεσμα μιας από τις ενέργειές σας χρειάζεστε δείκτες. Μπορείτε να τα λάβετε και να τα αναλύσετε τόσο στην εφαρμογή Instagram όσο και σε αναλυτικές υπηρεσίες τρίτων. Θα μπορείτε να αξιολογήσετε την ανάπτυξη του κοινού, τη συμμετοχή, τους συνδέσμους στον ιστότοπό σας, τις απαντήσεις μετά την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας και να δείτε πολλά άλλα χρήσιμα στατιστικά στοιχεία.

 

Προσέλκυση νέων συνδρομητών: πώς να προωθήσετε ανεξάρτητα έναν επιχειρηματικό λογαριασμό στο Instagram.

Για να προωθήσετε αποτελεσματικά το λογαριασμό σας, πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις δημοφιλείς και αποτελεσματικές μεθόδους διατήρησης και προώθησης ενός επιχειρηματικού προφίλ.

Πληρωμένοι τρόποι προώθησης του Instagram.

  • Mass-following και mass-liking. Μία από τις πιο γνωστές μεθόδους στο αρχικό στάδιο της προώθησης είναι τα μαζικά followers και οι εγγραφές σε άλλες σελίδες. Για να επιταχύνετε τη διαδικασία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αυτόματα προγράμματα, αλλά θα πρέπει να ορίσετε προσεκτικά τις απαιτούμενες παραμέτρους για να αποφύγετε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία και την κακή ποιότητα.
  • Στοχοθετημένη διαφήμιση. Οι έμπειροι μπλόγκερ και έμποροι ισχυρίζονται ότι αυτή τη στιγμή είναι αδύνατο να πετύχει το Instagram χωρίς διαφήμιση. Το κόστος των πληρωμένων θέσεων στο χρονολόγιο και το εμπορικό instastoriz πρέπει να συμπεριληφθεί στον προϋπολογισμό σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση και να εκτελέσετε μια διαφημιστική καμπάνια στο λογαριασμό σας στο Facebook.
  • Διαγωνισμοί και Δώρα. Διάφοροι διαγωνισμοί εξακολουθούν να συγκαταλέγονται στις πιο αποτελεσματικές μεθόδους προώθησης με πληρωμή στο Instagram, ωστόσο, η οργάνωση μιας τέτοιας διαδραστικής ενέργειας πρέπει να λαμβάνεται υπεύθυνα. Σας συμβουλεύουμε να προσφέρετε στο κοινό σας ένα ρεαλιστικό βραβείο και εύκολες συνθήκες. Έτσι, θα προσελκύσετε τους χρήστες-στόχους και θα ελαχιστοποιήσετε τους κινδύνους της «επίθεσης bot» στο κυνήγι ενός ακόμα iPhone.
  • Διαφήμιση σε bloggers. Αυτή η μέθοδος λειτουργεί στο ίδιο επίπεδο με τη στοχοθετημένη διαφήμιση και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα καλύτερα. Η υψηλής ποιότητας διαφήμιση του blog ή του καταστήματός σας στο προφίλ του ηγέτη της κοινής γνώμης με ένα ευρύ κοινό θα φέρει σίγουρα το αναμενόμενο αποτέλεσμα με τη μορφή συνδρομών και παραγγελιών. Το κύριο πράγμα – να επιλέξετε την πιο κατάλληλη περιοχή.
  • Αναλυτές κοινού. Χρησιμοποιήστε τέτοια προγράμματα για να επιταχύνετε τις διαδικασίες ρουτίνας και να απλοποιήσετε τη ζωή σας στο blogging. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την ανάρτηση, τη μαζική παγίδευση και τη μαζική απόλαυση, δημιουργώντας πολλές διαδικασίες ταυτόχρονα μέσω ενός γραφείου.
  • Σχεδιασμός ενιαίου λογαριασμού. Όπως γνωρίζουμε, «συναντιούνται στα ρούχα». Επομένως, πέρα από τις ρυθμίσεις μάρκετινγκ και διαφήμισης για προώθηση στο Instagram, θα πρέπει να προσέξετε την αρμονική εμφάνιση του προφίλ. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία σχεδιαστή που θα αναπτύξει ένα εταιρικό λογότυπο, ένα ενιαίο συνδυασμό χρωμάτων και τη γενική έννοια του σχεδιασμού της σελίδας.

 

Δωρεάν τρόποι προώθησης του Instagram.

  • Διαδραστικό περιεχόμενο. Το κύριο δωρεάν ηλεκτρονικό εργαλείο για την αύξηση συνδρομητών μέχρι σήμερα είναι οι δημοσιεύσεις που γεμίζουν τη σελίδα σας. Για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον του κοινού δεν είναι πλέον αρκετό μόνο όμορφες φωτογραφίες. Το blog θα πρέπει να περιέχει ενδιαφέροντα και ενημερωτικά κείμενα, δημιουργικά βίντεο και θεματικές θέσεις ψυχαγωγίας.
  • Δικτύωση. Μην ξεχνάτε ότι η δημοτικότητα και η αναγνώριση στο Instagram είναι εξ ολοκλήρου η δουλειά σας. Εκτός από την έναρξη μιας διαφημιστικής καμπάνιας και τη διοργάνωση διαγωνισμών, θα πρέπει να αλληλεπιδράτε ενεργά με την κοινότητα του Διαδικτύου: να κάνετε χρήσιμες επαφές, να συνομιλείτε σε chat rooms και να εκφράζετε την επαγγελματική σας άποψη στα σχόλια κάτω από τις σχετικές δημοσιεύσεις.
  • Δημοσίευση επισκέπτη. Η κατάλληλη δικτύωση είναι βέβαιο ότι θα οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, στις θεματικές ομάδες ή στις συνδρομές, μπορεί να συναντήσετε χρήστες που είναι επαγγελματίες στον τομέα δραστηριότητάς σας ή σε σχετικό τομέα δραστηριότητας. Ζητήστε τους να μοιραστούν την εμπειρία προφίλ τους. Μια τέτοια θέση σίγουρα θα προσελκύσει το ενδιαφερόμενο κοινό και θα αυξήσει τον αριθμό των συνδρομητών σας.
  • Αμοιβαία PR / SFS. Αυτή η δωρεάν μέθοδος προβολής στο Instagram χρησιμοποιείται ευρέως τόσο από αρχάριους χρήστες όσο και από έμπειρους bloggers. Το κύριο πράγμα για την αμοιβαία διαφήμιση είναι να βρείτε ένα κατάλληλο προφίλ με το κοινό, το οποίο είναι κοντά στο θέμα του προφίλ σας ή τα ενδιαφέροντα προϊόντα που πουλάτε στο κατάστημά σας Instagram.
  • Σχολιάζοντας. Ένα σημαντικό στοιχείο της σωστής δικτύωσης είναι να σχολιάζεται τις σχετικές δημοσιεύσεις. Το σύγχρονο ακροατήριο όχι μόνο φαίνεται, αλλά και διαβάζει, ενώ τα σχόλια μερικές φορές γίνονται πιο σκληρά από την περιγραφή στην ίδια τη θέση. Υπάρχουν συχνά περιπτώσεις κατά τις οποίες οι συνδρομητές βρίσκουν ένα ενδιαφέρον blogger στα σχόλια, επειδή είναι κοντά στην άποψή του ή σαν το στυλ παρουσίασης.
  • Οργανική κάλυψη. Ο συνδυασμός δωρεάν και προωθημένης προβολής προφίλ όχι μόνο οδηγεί σε αύξηση του ακροατηρίου, αλλά συμβάλλει επίσης στην αύξηση της οργανικής εμβέλειας. Όσο μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή των συνδρομητών σας, τόσο πιο δημοφιλείς είναι οι θέσεις. Έχετε περισσότερες πιθανότητες να φτάσετε στην κορυφαία αναζήτηση Instagram ή στην ενότητα «Συνιστώμενη».

Συνεχίστε την ανάγνωση του 2ου ΜΕΡΟΥΣ ΕΔΩ

 

Κατασκευή Ιστοσελίδων/ Eshop – Marketing

 SmartStart

 

Αφήστε ένα σχόλιο

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί. Τα απαιτούμενα πεδία είναι σημειωμένα με *