Instagram Stories – Γιατί Είναι Σημαντικά?
Γιατί οι ιστορίες της Instagram είναι το μέλλον των κοινωνικών μέσων
Οι “ιστορίες” δεν εφευρέθηκαν από το Instagram, η λειτουργία αυτή εφαρμόστηκε από το Snapchat και αργότερα αντιγράφηκε με επιτυχία από όλους. Όμως για κάποιο λόγο οι “Ιστορίες” του Instagram πέτυχαν, τώρα για μερικούς ανθρώπους είναι πια προτεραιότητα. Και αν στο χρονολόγιο σας εμφανίζονται όλα τα σκουπίδια με τη μορφή ιστοριών, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτή είναι μια απελπιστική λειτουργία. Απλά διαβάστε το άρθρο μου για το πώς να απαλλαγείτε από τα σκουπίδια στη ταινία σας και όλα θα μπουν στη θέση τους.
Η ουσία των ιστοριών είναι ότι μοιράζεστε περιεχόμενο με ανθρώπους και μια τέτοια έκδοση διαρκεί 24 ώρες. Ύστερα εξαφανίζεται για πάντα. Δεν είμαστε συνηθισμένοι σε ένα τέτοιο σενάριο, θέλουμε μερικές φορές να ξανά γυρίσουμε και να το ξανά δούμε πάλι, Φοβάμαι να σας απογοητεύσω ή αντίστροφα να δώσω χαρά – όμως η αρχή των “ιστοριών” είναι το μέλλον του Διαδικτύου. Αυτή η προσέγγιση κάνει τις ιστορίες έναν αποκλειστικό τύπο δημοσίευσης και αυτό πρέπει να χρησιμοποιηθεί.
Οι ιστορίες είναι το καλύτερο εργαλείο στον αγώνα για την προσοχή του αναγνώστη.
Γιατί οι “ιστορίες” είναι ευεργετικές τόσο για τον δημιουργό όσο και για τον θεατή; Για τον δημιουργό της φωτογραφίας και του βίντεο “Ιστορίες” υπάρχει πάντα κίνητρο να κάνει κάτι σε συνεχή και τακτική βάση. Σε αντίθετη περίπτωση, ένας blogger δημοσιεύει μια φωτογραφία ή ένα βίντεο, αυτό παραμένει στον τοίχο για πάντα, ενώ ο δημιουργός ξεκουράζεται. Ένας δημιουργός μπορεί να επιτρέψει στον εαυτό του να μη προβάλει κάτι για εβδομάδες ενώ ο αναγνώστης βαριέται. Τώρα η μορφή της ιστορίας επιτρέπει στον δημιουργό να είναι πάντα στο προσκήνιο και να ενθαρρύνει τους συνδρομητές του να έρχονται στη σελίδα του κάθε μέρα, αν όχι και πιο συχνά.
Από εδώ δημιουργείται ένα αμοιβαίο κίνητρο για τον θεατή, επειδή τώρα ξέρει ότι κάθε μέρα ένας blogger ή instagrammer θα απελευθερώσει κάτι νέο και κυρίως αποκλειστικό, έχει νόημα να πέφτει πιο συχνά γιατί μπορείτε να παραλείψετε κάτι ενδιαφέρον το οποίο θα εξαφανιστεί σε μια μέρα.
Οι άνθρωποι που δουλεύουν με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και αγωνίστηκαν για την προσοχή του κοινού σε όλη τη συνειδητή τους ζωή έλαβαν μια εξαιρετική φόρμουλα για να κρατήσουν τον αναγνώστη. Ναι, το γεγονός ότι το περιεχόμενο που δημιουργείτε εξαφανίζεται σε 24 ώρες, επειδή χάνετε χρόνο και ενέργεια. Αλλά το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.
Αξίζει; Φυσικά αξίζει τον κόπο! Οι ιστορίες είναι επίσης ένα δροσερό εργαλείο για την “ενεργοποίηση” ενός παθητικού ακροατηρίου.
Ιστορίες άλλαξαν τη μορφή βίντεο.
Είμαστε συνηθισμένοι με τους γενικά αποδεκτούς κανόνες που δηλώνουν: το βίντεο πρέπει να με οριζόντιο προσανατολισμό. Υποστηρίζω σθεναρά αυτή την πρωτοβουλία. Αυτό είναι σωστό, επειδή μπορεί πάντα να προβληθεί σε τηλεόραση ή φορητό υπολογιστή μεγάλης οθόνης. Αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Κάθε χρόνο, ο αριθμός των ατόμων που εισέρχονται για πρώτη φορά στο δίκτυο με smartphones αυξάνεται με απίστευτο ρυθμό. Τα πάντα κατευθύνονται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι που παρακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο από smartphones θα είναι η μεγαλύτερη πλειοψηφία. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα υπάρχουν λιγότεροι άνθρωποι στις οθόνες υπολογιστών, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αυξηθούν με κάποιο τρόπο στο φόντο των χρηστών κινητής τηλεφωνίας.
Που όμως θέλω να καταλήξω; Δείτε πώς χρησιμοποιείτε το smartphone σας όλη την ημέρα. Στο 90%, αυτό είναι ένας κάθετος προσανατολισμός. Μόνο όταν παίζουμε μερικά παιχνίδια και παρακολουθούμε βίντεο στο YouTube, γυρίζουμε το smartphone. Κάντε το ακόλουθο πείραμα: ξεκινήστε τις Ιστορίες και βρείτε ένα βίντεο σε οριζόντιο προσανατολισμό, και τέτοια βίντεο είναι υπάρχουν. Αφού βρείτε ένα τέτοιο βίντεο, γυρίστε την οθόνη οριζόνται και αναρωτηθείτε, αν πραγματικά έχετε την επιθυμία να δείτε το βίντεο οριζόντια; Πιθανότατα, όχι.
Η “κάθετη” κατανάλωση πληροφοριών έχει γίνει ο κανόνας για εμάς. Όλα αυτά, βέβαια, χάρη στα smartphones και την προσαρμογή των προγραμμάτων σε ένα τέτοιο ορθογώνιο σχήμα. Το ερώτημα είναι, είναι δυνατόν να δημιουργήσετε ένα φρέσκο βίντεο ή φωτογραφία σε αυτόν τον προσανατολισμό; Πολλοί θα πουν όχι. Και θα πω ναι! Η δημιουργία περιεχομένου που επαναλαμβάνει το σχήμα και τον προσανατολισμό του smartphone στο οποίο ξοδεύουμε το 90% του χρόνου μας είναι ο de facto κανόνας.
Παρακολουθώ πολλούς που δημιουργούν ήδη ενδιαφέρουσες ιστορίες, προ-βίντεο για Instagram Stories σε κάθετο προσανατολισμό, και θέλω να πω ότι αυτό δεν είναι μόνο “watchable”, είναι καταπληκτικό. Δεν θα εκπλαγώ αν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα κάποιος τραβήξει μια σειρά ή ταινία σε αυτή τη μορφή. Αν και μερικοί άνθρωποι είναι ήδη σε θέση να διατυπώσουν στις Ιστορίες με την κυριολεκτική έννοια της λέξης “ταινίες μικρού μήκους”.
Αυτό προκαλεί την ερώτηση και το συμπέρασμα, αν κοιτάζουμε πιο συχνά την οθόνη του smartphone σε κάθετο προσανατολισμό, γιατί να μην αρχίσουμε να απελευθερώνουμε τέτοιου είδους περιεχόμενο;
Το ερώτημα επίσης προκύπτει, “κόλαση με αυτές τις ιστορίες, ας είναι, αλλά το Instagram μπορεί να κάνει οριζόντια βίντεο, να κάνει μια τέτοια προσαρμογή εύκολη”. Ίσως υπάρχει κάποια λογική σε αυτό το θέμα, αλλά όπως είπα, οι ιστορίες είναι το μέλλον του περιεχομένου, το οποίο βασίζεται στην ταχεία κατανάλωση πληροφοριών και η ταχεία κατανάλωση πληροφοριών δεν συνεπάγεται “εναλλαγή οθόνης”, “προσαρμογή”. Σε αυτή την περίπτωση, όλα πρέπει να συμβαίνουν εν κινήσει και σε κάθε περίπτωση. Ξεκίνησε, κοίταξε, πέταξε.
Γιατί το “γρήγορο” περιεχόμενο είναι το μέλλον μας.
Φανταστείτε το μέλλον του Διαδικτύου, στο οποίο ο χρήστης σε οποιαδήποτε πλατφόρμα θα έχει δύο επιλογές για δημοσίευση: “αυτοδιαγραφόμενη” δημοσίευση για πάντα. Μου φαίνεται ότι το Διαδίκτυο μπορεί να γίνει καθαρότερο. Γιατί να αποθηκεύονται χρήσιμες δημοσιεύσεις; Οι περισσότερες από τις δημοσιεύσεις που δημιουργήσατε στο παρελθόν δεν φέρουν πλέον σημασιολογικό βάρος.
Ανοίξτε τη σελίδα σας στο κοινωνικό δίκτυο και δείτε τις αναρτήσεις που έχετε κάνει όλο το χρόνο. Αναρωτηθείτε στη συνέχεια ποια από αυτά είναι πραγματικά συναφή; Συχνά αλλάζουμε την άποψή μας και στο μέλλον οι λέξεις που λέγονται νωρίτερα μπορεί να έρχονται σε αντίθεση με τις κρίσεις σας σήμερα. Επιπλέον, μπορούν να χρησιμοποιηθούν εναντίον σας στο παρόν από άλλους ανθρώπους. Όταν κάποιος το συνειδητοποιήσει αυτό, θα ήταν ωραίο να του δίνεται η ευκαιρία να επιλέξει μια δημοσίευση: “σκόπιμη δημοσίευση” – τις ενέργειες για τις οποίες είναι έτοιμη να απαντήσει και “γρήγορη” δημοσίευση – σκέψεις δυνατά που θα διαγραφούν σε μια μέρα.
Οι χρήστες θα αρχίσουν να προσεγγίζουν συνειδητά το ζήτημα της συμπεριφοράς στα κοινωνικά δίκτυα και σε άλλες πλατφόρμες. Εάν θέλετε να γράψετε κάτι σημαντικό, τότε θα ήταν πραγματικά ωραίο να το διαιωνίζετε – να δημοσιεύετε και να σώζετε για πάντα, ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε σε αυτό. Εάν θέλετε να μιλήσετε για κάποιο όχι και τόσο σημαντικό θέμα ή απλά αν δεν είστε σίγουροι για τις απόψεις σας – να εκφράσετε τις σκέψεις σας πάνω στην αρχή της «γρήγορης καταγραφής», η οποία θα εξαφανιστεί.
Γιατί οι διαγραμμένες δημοσιεύσεις είναι επιτάχυνση των πληροφοριών;
Πριν από πολλά χρόνια, οι πληροφορίες καταναλώνονταν αργά. Παλιά υπήρχαν μηνιαίες εφημερίδες και περιοδικά, μετά από τις οποίες οι άνθρωποι ζητούσαν περισσότερες πληροφορίες, άρχισαν να δημοσιεύονται εβδομαδιαίες. Στη συνέχεια, άλλαξε η μορφή, εμφανίστηκαν καθημερινά νέα, εφημερίδες τυπώνονταν καθημερινά και παραδόθηκαν στους ανθρώπους για πρωινό με ένα φλιτζάνι καφέ. Ένα είδος τελετουργίας. Το Διαδίκτυο εμφανίστηκε και η ταχύτητα δημιουργίας και κατανάλωσης πληροφοριών αυξήθηκε χιλιάδες φορές. Με την εμφάνιση των κοινωνικών δικτύων, ο δείκτης αυτός έχει αυξηθεί. Η τάση για επιτάχυνση της κατανάλωσης πληροφοριών είναι σαφής.
Αν σας άρεσε το άρθρο παρακαλούμε κάντε Like στο Facebook ή κοινοποιήστε το.
Η ομάδα της SmartStart είναι πάντα πρόθυμη να σας βοηθήσει.