Δωρεάν μέθοδοι για την προσέλκυση πελατών
Αρχικά, εσείς οι ίδιοι θα αναζητήσετε τους πιθανούς πελάτες σας και θα τους ακολουθήσετε μόνοι σας. Έτσι είναι ακόμα καλύτερα. Αν ο λογαριασμός είναι νέος, οι υπηρεσίες προβολής Instagram είναι επικίνδυνες για χρήση, επειδή ενδέχεται να σας μπλοκάρουν.
Οι δωρεάν μέθοδοι είναι αρκετές για να ξεκινήσετε την πώληση στο Instagram.
Βάλτε τουλάχιστον τρία like σε κάποιον άλλον.
Υπάρχει ένας τέτοιος κανόνας: εάν βάζετε τρία like σε ένα άτομο και εγγραφείτε στη σελίδα του, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να εγγραφεί σε απάντηση.
Αν θέλετε ένα άτομο από το στόχος σας να σας ακολουθήσει, κάντε like σε τρείς φωτογραφίες του και εγγραφτείτε στον λογαριασμό του.
Εγγραφείτε στο κοινό-στόχο σας.
Κατ ‘αρχάς, γράψτε σε ένα χαρτί ποιο είναι το κοινό / στόχος σας, πού να την αναζητήσετε, πού βρίσκεται, τι θα μπορούσε να κάνει, και τι θα άρεσε. Και τότε, όπως είπα παραπάνω, ψάχνοντας από μόνοι σας, εγγραφείτε στους άλλους ανθρώπους.
Σχολιάστε και συμμετέχετε σε διαλόγους.
Αν βρείτε κάποιο άτομο με τον στόχο σας, σχολιάστε τις φωτογραφίες του. Απλά μην γράφετε αυτές τις φράσεις όπως “Cool frame!”, “Super!”, “Cool!”, Κλπ. Είναι καλύτερα να ζητήσετε κάποια ερώτηση για να καλέσετε ένα άτομο στο διάλογο. Στη συνέχεια, πιθανότερο είναι να εγγραφεί σε εσάς. Επιπλέον, οι φίλοι του θα δουν την αλληλογραφία σας, θα συνομιλήσουν στα σχόλια και μπορεί να εγγραφούν σε σας.
Βγάλτε βίντεο.
Τα βίντεο συλλέγουν πλέον περισσότερες επισκέψεις από τις φωτογραφίες. Επομένως, βγάλτε σε βίντεο τον εαυτό σας, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους πωλητές σας. Πολλοί το αρέσουν πολύ.
Χρησιμοποιήστε ιστορίες.
Οι ιστορίες είναι μια νέα λειτουργία που παρέχεται από το Instagram.
Ας πούμε ότι πουλάτε αγαθά. Δεν θα δημοσιεύσετε 20 φωτογραφίες κάθε μέρα; Μην το κάνετε αυτό! Είναι καλύτερα να δημοσιεύσετε 1-2 φωτογραφίες την ημέρα. Πού να πάτε τις υπόλοιπες 18 φωτογραφίες; Εδώ μπορείτε να τα ρίξετε στην ιστορία. Και όχι όλα μαζί, αλλά κάθε μία ή δύο ώρες. Συνεπώς, θα έχετε πάντα σημασία.
Γενικά, οι ιστορίες του Instagram είναι εξαιρετικό εργαλείο. Εδώ μπορείτε να γράψετε τις τιμές στις φωτογραφίες. Για παράδειγμα, παράλληλα να δημοσιεύσετε μια θέση χωρίς τιμή και μια ιστορία με τιμή. Λειτουργεί καλά.
Βγείτε σε ζωντανή μετάδοση
Τώρα το Instagram έδωσε την ευκαιρία της ζωντανής μετάδοσης. Μπορείτε να πείτε για τα νέα, γιαπροϊόντα, για οτιδήποτε. Ειδικά τον πρώτο καιρό όταν θα πρέπει να προσελκύσετε συνδρομητές, λειτουργεί καλά. Μην ξεχάσετε να το χρησιμοποιήσετε.
Χρησιμοποιήστε άλλα κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσετε το Instagram σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό σας, άλλα κοινωνικά δίκτυα Twitter, Facebook για να προωθήσετε το λογαριασμό σας Instagram. Για παράδειγμα, γράψτε αναρτήσεις με συνδέσμους στο προφίλ. Πολλοί άνθρωποι δεν έχουν σκεφτεί πως αυτό μπορεί να γίνει.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τους ιστότοπους των δωρεάν διαφημίσεων και να αναφέρετε έναν σύνδεσμο στον λογαριασμό σας.
Προσέλκυση bloggers ή μη ανταγωνιστών.
Αυτή είναι μια μέθοδος κοινοποίησης, αλλά ας το εξετάσουμε. Δίνετε ένα εμπόρευμα σε έναν blogger, το παίρνει για τον εαυτό του, το δοκιμάζει και στη συνέχεια μιλάει για αυτό στο blog του.
Οι μη ανταγωνιστές είναι συνδεδεμένες εταιρείες. Για παράδειγμα, αν είστε ηλεκτρονικό κατάστημα σκαφών, μπορείτε να εργαστείτε με ένα online κατάστημα αλιείας.
Ας υποθέσουμε ότι δημοσιεύουν ένα post ότι είναι ωραία να αλιεύεις με τέτοιο σκάφος. Εσείς μπορείτε να δημοσιεύσετε μια ανάρτηση για το πόσο ωραίο είναι να ψαρεύετε με τέτοιες ράβδους αλιείας, πως έχουν πολύ καλή πετονιά κλπ. Δηλαδή, μπορείτε να προωθήσετε ο ένας τον άλλον τέλεια.
Χρήση ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
Αν έχετε κάποια βάση με ηλεκτρονικές διευθύνσεις, μπορείτε να ανακατευθύνετε τους συνδρομητές στο λογαριασμό σας στο Instagram και εκεί να κάνετε τις πωλήσεις σας.