Πως να Προωθήσω το Instagram Μόνος μου? Μέρος 2
Τι αξίζει να μάθετε για το φαινόμενο Instagram και πώς να προωθήσετε το λογαριασμό σας δωρεάν σαν αρχάριος blogger ή ιδιοκτήτης προφίλ επιχειρήσεων; Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να καταλάβετε: το Instagram έπαψε να είναι ένα διασκεδαστικό κοινωνικό δίκτυο για τους οπαδούς των φωτογραφιών και των αστείων εικόνων. Σήμερα είναι ένα σοβαρό επιχειρησιακό εργαλείο με μεγάλες δυνατότητες. Η πλατφόρμα βοηθάει στην επίτευξη άριστων επιπέδων πωλήσεων και εισοδήματος, ακόμη και αν το προφίλ insta είναι η μόνη εμπορική πλατφόρμα σας στο διαδίκτυο. Το Instagram παρακάμπτει επίσης άλλα κοινωνικά δίκτυα όσον αφορά τη συμμετοχή και την ταχύτητα αλληλεπίδρασης με το κοινό. Περίπου 500 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες εισέρχονται καθημερινά στην εφαρμογή, το 90% των οποίων είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών. Περισσότερο από το ένα τρίτο των χρηστών insta χρησιμοποιούν ένα κινητό τηλέφωνο για αγορές, γεγονός που αυξάνει σημαντικά τις πιθανότητες αύξησης των πωλήσεων του εμπορικού σήματος που αντιπροσωπεύεται σε αυτήν την πλατφόρμα. Έτσι, εάν δεν έχετε ακόμα μια επιχειρηματική σελίδα στο Instagram, διαβάστε το άρθρο μας.
Το πρόγραμμα περιεχομένου αποτελεί τη βάση για τη σωστή διαχείριση λογαριασμού Instagram.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι τεχνικές αμειβόμενης προώθησης δεν θα λειτουργήσουν πλήρως χωρίς μια ποιοτική και πρωτότυπη ιδέα για το ίδιο το προφίλ. Εάν ο στόχος σας είναι να αναπτύξετε ένα προσωπικό ιστολόγιο, σκεφτείτε τι μπορείτε να μοιραστείτε με ενημερωτικούς και χρήσιμους συνδρομητές. Εάν είστε ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στο Instagram, προβάλετε το προϊόν σας με γούστο και επίσης αραιώστε εμπορικές δημοσιεύσεις με διασκεδαστικές δημοσιεύσεις στο θέμα του προφίλ. Θέλετε ένα μυστικό για τη σωστή διαχείριση του προφίλ σας Instagram; Κάντε ένα σχέδιο περιεχομένου με ένα κατά προσέγγιση χρονοδιάγραμμα δημοσίευσης για την επόμενη εβδομάδα ή μήνα. Η συμπλήρωση ενός λογαριασμού επιχείρησης μπορεί να αποτελείται από τις ακόλουθες θέσεις:
Ενημερωτικό
Πείτε για τον εαυτό σας, την αποστολή του ιστολογίου σας ή την ιστορία της δημιουργίας μιας προσωπικής μάρκας. Οι δημοσιεύσεις με προσωπικές πληροφορίες θα βοηθήσουν το κοινό να σας γνωρίσει καλύτερα και τι κάνετε. Για να διαφοροποιήσετε το περιεχόμενο, μπορείτε να μοιραστείτε με τους συνδρομητές σας μια ζωή στο παρασκήνιο του επιχειρηματικού σας έργου. Δείξτε τη διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος, τις δύσκολες εργάσιμες ημέρες ή την ομάδα που συνεργάζεται μαζί σας. Αν αναπτύσσετε ένα θεματικό ιστολόγιο, γράψτε τις πιο χρήσιμες θέσεις με διαφορετικά lifehacks, ιστορίες ζωής ή συμβουλές που βασίζονται στην προσωπική εμπειρία.
Διασκεδαστικό
Ο στόχος σας είναι να υπενθυμίσετε στους αναγνώστες σας ότι βρίσκονται σε μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας. Οι άνθρωποι έρχονται στο κοινωνικό δίκτυο, πρώτα απ ‘όλα, να χαλαρώσουν και να χαλαρώσουν και οι bloggers πρέπει να υποστηρίξουν τη γενική ιδέα της κοινωνικής πλατφόρμας. Για αυτές τις δημοσιεύσεις θα χρειαστείτε χρήσιμα μιμίδια ή δημοφιλή εισαγωγικά που ταιριάζουν στο θέμα του ιστολογίου σας. Χρησιμοποιήστε χιουμοριστικές φωτογραφίες ή αστείες λεζάντες φωτογραφιών. Μια άλλη καλή ιδέα είναι να λάβετε μέρος σε μια τάση flash mob ή να οργανώσετε μια παρόμοια για τους συνδρομητές της σελίδας σας.
Πώληση.
Σε ένα εμπορικό ιστολόγιο, δεν μπορείτε να κάνετε χωρίς δημοσιεύσεις που ζητούν την αγορά ή τη διαφήμιση των προϊόντων που παρουσιάζονται. Εάν προωθήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο Instagram, το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι δημοσιεύσεις με επίδειξη της σειράς, πληροφορίες για νέα προϊόντα, εκπτώσεις και εποχιακές προσφορές. Προσπαθήστε να τοποθετήσετε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας των προϊόντων, τα οποία συνοδεύονται από λεπτομερή περιγραφή (με τιμή, μέγεθος, διαθεσιμότητα κ.λπ.). Σε περίπτωση που προωθείτε τον εαυτό σας ως ειδικός σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία, δημοσιεύστε ενημερωτικές πωλήσεις. Για παράδειγμα, σε ένα blog ικανότητας, μπορείτε να διατυπώσετε κορυφαία χρήσιμα προϊόντα ή μια λίστα με τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις και στο τέλος της ανάρτησης προτείνετε μια σειρά μαθημάτων προηγμένων συγγραφέων για την απώλεια βάρους και τη διατροφή.
Δημιουργούμε μια διοχέτευση πωλήσεων για αποτελεσματική προώθηση στο Instagram.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρηματικών σελίδων που ενδιαφέρονται σοβαρά για την πώληση αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του Instagram, εκτός από τους πιστούς συνδρομητές, πρέπει να γνωρίζουν τα βασικά βήματα για την αγορά. Αυτά τα στάδια χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία διοχετεύσεων πωλήσεων:
- Η πρώτη εντύπωση. Προσελκύουμε την προσοχή των πιθανών συνδρομητών χρησιμοποιώντας ήδη γνωστές τεχνικές. Χρησιμοποιούμε στοχευμένη διαφήμιση, διαγωνισμούς, μαραθώνιους, αλληλεπιδράμε ενεργά με τους ηγέτες της κοινής γνώμης.
- Μεταφορά στη σελίδα. Σε αυτό το στάδιο, ένα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η όμορφη οπτική σχεδίαση του λογαριασμού και το περιεχόμενο με το οποίο συμπληρώνεται το προφίλ.
- Συνδρομή. Προετοιμάστε τα βασικά στοιχεία της σελίδας για να αυξήσετε τις πιθανότητες εγγραφής σας. Συμπληρώστε τις πληροφορίες σχετικά με “για τον εαυτό σας”, ορίστε ένα ελκυστικό avatar και δημοσιεύστε τακτικά το πραγματικό storiz.
- Like. Προτρέψτε τους αναγνώστες σας προς δράση στις αναρτήσεις σας για να μετατρέψετε κάθε προβολή σε ένα Like.
- Σχόλια. Δώστε ερωτήσεις στις δημοσιεύσεις, προκαλούν συζήτηση στα σχόλια. Προσπαθήστε να συμμετάσχετε στη συζήτηση, καθώς και να απαντήσετε άμεσα στους χρήστες στα προσωπικά μηνύματα.
- Αγαπημένα. Οι χρήστες αποθηκεύουν τις αναρτήσεις σε μια επιλογή ή ορίζουν μια ειδοποίηση αν βρίσκουν το περιεχόμενό σας όσο το δυνατόν πιο χρήσιμο.
- Σύσταση. Αυτό το βήμα μιλά για υψηλή εμπιστοσύνη από τους ακόλουθους σας – συστήνεται στους φίλους και τους γνωστούς.
- Μαγνήτης. Πώς να μετατρέψετε τους συνδρομητές σε πελάτες-στόχους; Προσφέρετε στους πιθανούς πελάτες πολύτιμες πληροφορίες σε αντάλλαγμα για τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Ο ρόλος του “άγκιστρου” μπορεί να είναι δοκιμές, δημοσκοπήσεις, διαδικτυακά σεμινάρια, σε απευθείας σύνδεση μαθήματα, καθώς και εκπτώσεις, κωδικοί προσφοράς και καταλόγους αλληλογραφίας, όταν πρόκειται για την πώληση αγαθών.
- Ευνοϊκή προσφορά. Το τελικό στάδιο είναι η ίδια η πώληση. Προκειμένου να σπρώξετε λίγο τον αναγνώστη για να πάρει μια απόφαση, μπορεί να σας ενδιαφέρει η προσφορά ή σε χαμηλότερη τιμή εάν κάνετε μια αγορά μέσα σε μια σαφώς καθορισμένη περίοδο.
Κατασκευή Ιστοσελίδων/ Eshop – Marketing