Γιατί χρειάζεται blog στην ιστοσελίδα της εταιρείας?
Αν εξετάσατε τις τοποθεσίες ανταγωνιστικών εταιρειών, πιθανότατα έχετε δει ότι οι περισσότεροι από αυτούς διαθέτουν τμήμα blog. Δημοσιεύουν συνήθως ειδήσεις και ενδιαφέροντα υλικά για πελάτες εκεί.
Είναι μια τάση μόδας ή μια πραγματική ανάγκη;
Ποιος είναι ο σκοπός του blogging;
Ζούμε σε μια εποχή ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας, ανταλλαγής εμπειριών και κοινωνικότητας. Αυτό ακριβώς περιμένουν οι πελάτες σας – θέλουν να επικοινωνείτε μαζί τους. Και αν δεν έχετε ένα blog, ένας πελάτης μπορεί να έχει αμφιβολίες – γιατί δεν λέτε τίποτα στους επισκέπτες σας;
Ίσως δεν έχετε τίποτα να πείτε;
Επιπλέον, το blog επιλύει τις ακόλουθες εργασίες:
– Καλή επίδραση στη μετατροπή του ιστότοπου.
– σας οδηγεί σε πιθανούς πελάτες από τις μηχανές αναζήτησης.
– κάνει καλό στο SEO
– αυξάνει την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση των πελατών,
– σας επιτρέπει να μιλάτε για νέα της εταιρείας και άλλα σημαντικά νέα.
– διαμορφώνει την επιθυμητή εικόνα της εταιρείας.
– Παρέχει ανατροφοδότηση στους επισκέπτες.
Τι να γράψετε σε ένα blog;
Γράψτε τι μπορεί να είναι χρήσιμο στους επισκέπτες σας, πιθανούς πελάτες.
Το blog μπορεί να περιλαμβάνει:
– νέα της εταιρείας,
– Χρήσιμα βίντεο.
– τα άρθρα και τα υλικά που σχετίζονται με τα προϊόντα ή την επιχείρησή σας.
Τα θέματα των δημοσιεύσεων θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον όχι μόνο προσωπικά για εσάς και τους υπαλλήλους της εταιρείας σας – πρέπει να φτάσετε στο ευρύτερο δυνατό κοινό.
Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του αναγνώστη σας – τι θα σας ενδιέφερε; Διαδικασία κατασκευής προϊόντων; Απουσία περιοδεία της επιχείρησης; Διαφορές και πλεονεκτήματα του προϊόντος σας από τους ανταγωνιστές σας; Ιστορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείτε το προϊόν σας, μπορείτε να λύσετε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα;
Μην ξεχάσετε να συγχαρείτε τους επισκέπτες για τις διακοπές. Δώστε χρήσιμες συμβουλές και κόλπα. Επικοινωνήστε ενεργά στα σχόλια.
Παρακολουθήστε προσεκτικά την ποιότητα των δημοσιευμένου υλικού. Τα άρθρα δεν πρέπει να περιέχουν σφάλματα. Χρησιμοποιήστε μορφοποίηση. Επισημάνετε σημαντικά σημεία. Χρησιμοποιήστε υπότιτλους, λίστες, εικόνες για να αυξήσετε την αναγνωσιμότητα του κειμένου.
Πόσο συχνά να δημοσιεύεται;
Από την αρχή, επιλέξτε μεταξύ των εργαζομένων το πρόσωπο που θα είναι υπεύθυνο για το blog. Θα γράψει άρθρα εκεί, ή θα ψάξει για copywriters – είναι δευτερεύουσα ερώτηση. Είναι απαραίτητο να παρακολουθεί την πλήρωση του τμήματος, να επικοινωνεί με τους αναγνώστες στα σχόλια.
Ένας επισκέπτης στον ιστότοπο, πηγαίνοντας στο blog, θα πρέπει να δει ότι αυτή η ενότητα του ιστότοπου είναι ζωντανή, ότι είστε έτοιμοι να επικοινωνήσετε. Αλλά αν δεν έχετε τίποτα να πείτε, δεν χρειάζεται να αναγκάσετε τον εαυτό σας, διαφορετικά το υλικό θα φανεί ψεύτικο, βασανισμένο.
Φυσικά, είναι πολύ καλό τα άρθρα να δημοσιεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα: μία φορά την εβδομάδα, μία φορά κάθε λίγες μέρες. Αλλά, επαναλαμβάνουμε – αν δεν υπάρχει τίποτα να γράψετε, τότε δεν χρειάζεται να τοποθετήσετε ανοησίες.
Αν έχετε κάτι να πείτε και θέλετε να δημοσιεύετε πιο συχνά? Αυτό είναι μόνο πλεονέκτημα.
Υπάρχουν τόσα πολλά παραδείγματα για τη διατήρηση του σωστού ιστολογίου. Ρίξτε μια ματιά στο blog στην ιστοσελίδα μας SmartStart.
Σκεφτείτε το και βάση του εαυτού σας. Αν πάτε σε έναν ιστότοπο που έχει πολλά άρθρα στο blog του σχετικά με το τι σχετίζεται η εργασία της εταιρείας, τι θα σκεφτείτε; Πρώτα απ ‘όλα πως εδώ εργάζονται επαγγελματίες με θεωρητικές γνώσεις. Αυτό σημαίνει ότι κατανοούν πώς να τα εφαρμόσουν. Αυτόματα αρχίζετε να εμπιστεύεστε αυτούς που κατέχουν αυτόν τον ιστότοπο.
Αν σας άρεσε το άρθρο παρακαλούμε κάντε Like στο Facebook ή κοινοποιήστε το.
Η ομάδα της SmartStart είναι πάντα πρόθυμη να σας βοηθήσει.